OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ammi är det lilla bolaget med den stora kompetensen. Vi finns för våra kunder när de behöver åstadkomma förändring eller ta ett rejält kliv framåt i utvecklingen inom sitt verksamhetsområde.
Vi på Ammi är både erfarna, kunniga och agila, alltid med kundens bästa för våra ögon. Ammi startade som ett produktbolag inom configuration management, men har vuxit och är idag verksamma inom såväl projektledning, utveckling och förvaltningsledning. Våra kunder är oftast myndigheter och tillverkande industri.
Uppdragsbeskrivning
Mat på nätet växer enormt när fler och fler väljer E-Handel för sin veckohandling. Hos oss satsar många butiker stort på att vara det självklara valet även på nätet.
Vårt uppdrag inom Online-avdelningen är att ge handlarna som erbjuder E-Handel det absolut bästa förutsättningarna att driva en framgångsrik e-handelsaffär. Hela verksamheten genomsyras av en mycket hög ambition att leverera marknadens bästa lösningar, överträffa butikernas förväntningar och möta kundernas behov. Teamet arbetar med ständiga förbättringar och utför löpande förändringar till egna processer för att öka kvalitet och effektivitet i det egna arbetet.
Uppdraget:
Vi kommer under hösten att byta ut vårt e-handelssystem från ATG till OSP. Detta ska ske på 350 butiker där målet är att migrera 30 butiker i veckan. Rollen innebär support till butikerna under migreringen. Du kommer jobba med många kontaktytor bland handlare och inom bolaget vilket ställer krav på lyhördhet. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl.
Uppdraget kommer att börja med en intensiv utbildning tillsammans med teamet med start 1 juni. Utbildningen tar en paus under juli för sommarledighet och börjar sedan i augusti igen. Då ingår även utbildning i butik.
Din profil och dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är positiv, initiativtagande, noggrann, matintresserad och utåtriktad.
Du är bekväm med arbete i en organisation som emellanåt präglas av högt tempo och arbetsbelastning och du har förmågan att skapa struktur och ordning.
Du fångar möjligheter till förbättringar och du har höga krav på kvaliteten i ditt eget arbete.
Du är noggrann, strukturerad och har en högt utvecklad förmåga att dokumentera arbetssätt, rutiner och processer samt att sprida kunskap effektivt.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och som kollega är du ansvarstagande, organiserande, positiv, nyfiken, social, matintresserad och öppen för att lära dig nya saker.
Skall krav
Du har arbetat och är kompetent inom områdena kundservice och support.
Har butikserfarenhet, har du själv plockat varor i butik så är det starkt meriterande
Du har ett bra kundbemötande – både skriftligen och via telefon – och din personliga servicenivå är hög.
Du har mycket goda kunskaper i svenska – både tal och skrift – och goda kunskaper i engelska.
Du är bekväm och kunnig i användande av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint).
För att trivas i denna roll bör du uppskatta att arbeta i en föränderlig miljö och ta eget ansvar.
Tjänsten är på 100% med placering i Solna. Vi har i regel 3 dagar på kontoret, 2 dagar hemmakontoret.