OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Våra digitala tjänster spelar en allt mer betydande roll för vår affär. Digitaliseringen effektiviserar och underlättar vårt försäljningsarbete och vi måste hela tiden utvecklas för att takta med kundernas krav på service, upplevelse och nytta. I vårt team arbetar vi på ett naturligt sätt med ständiga förbättringar, genom att sätta kunden i fokus och lyssna in deras behov. På så sätt kan vi vara ständigt lärande, optimera våra processer och driva utveckling för att hela tiden komma närmare kunden.
Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Med din serviceförmåga och ett brinnande intresse för vår affär kommer du att supportera våra kunder i tillgängliga e-tjänster, bland annat hemsida, e-handel och dess funktioner. Som support e-tjänster kommer du främst arbeta med våra kommunikationskanaler telefoni, mail och vår chatt
• Din förmåga till problemlösning, samordning och prioritering av uppgifter ligger till grund för hur vi på bästa sätt kommer att återkoppla till kunder och se till att de får den bästa hjälp vi har till hands
• Denna tjänst innebär att snabbt orientera sig mellan avdelningarna i företaget och snabbt få tag på nyckelpersoner för att få saker och ting utförda
• Vara lyhörd och förstå organisationens behov och önskemål gällande vidareutveckling av e-tjänster, och ta detta vidare till sammanställning och medverka till plan för vidareutveckling
• Ta en aktiv roll för att säljorganisationen är uppdaterad och utbildad i verktyg inom e-handel
• Uppnå avdelningens KPIer genom att samla, följa upp och agera på feedback och kundinsikter
Din bakgrund:
• Du är van vid att arbeta i en kundnära tjänst med stor förståelse för vår bransch och våra kunders affär
• Du har förståelse för vilken information som är relevant för olika mottagare, du håller andra informerade och ger ärlig och konstruktiv feedback
• Du är initiativtagande och gillar att driva egna aktiviteter och projekt självständigt
• Du har förmodligen ett stort engagemang och en vilja till att utveckla och utvecklas
• Du är en person med stort intresse för den digitala utvecklingen och vet en hel del, men vill framför allt veta mer, hur utvecklingen rör sig i omvärlden och vilka effekter det har på våra arbetssätt och köpbeteenden
• Du är en kommunikativ person med god pedagogisk förmåga som dessutom är flytande i svenska och engelska både muntligen och skriftligen
Tjänsten är ett vikariat på ett år. Heltid med tillträde så snart som möjligt.
Rekryteringsprocessen innehåller tester.
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Säljledare E-tjänster Amanda Wadhagen 073-0308011 Facklig kontaktperson på Unionen: Anna-Lena Holsteryd, 08-722 26 30
Intervjuer sker löpande men vi vill ha din ansökan senast 19 november.
Martin & Servera är Sveriges ledande grossist till restaurang- och storköksmarknaden. Vi levererar de varor och tjänster som restauranger och storkök behöver i sin verksamhet. Martin & Servera är ett företag fullt av människor med engagemang, specialistkunskap och erfarenhet. Våra medarbetare lyssnar på kunderna och hjälper dem att hitta de rätta lösningarna för just sin verksamhet. Vill du arbeta i ett företag som är med och utvecklar restaurang- och storköksbranschen? Då är vi rätt arbetsgivare för dig!