OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi?
Rule är ett SaaS-bolag grundat 2007 som befinner sig i en kraftig Scale-up fas, med en plattform för avancerad
Marketing Automation och personaliserade utskick. Vår plattform används av en global kundbas, med företag av olika storlekar, branscher och digital mognadsnivå. Rule går att använda fristående eller integrerat med andra affärssystem, e-handelsplattformar och analyssystem. Rule är byggd för att hantera obegränsat med kunddata, vilket möjliggör att du kan dyka ned så granulärt som du vill i kundsegmentering. Genom ett användarvänligt gränssnitt med kraftfull teknik, kan du leverera individanpassade budskap – utan att det kräver raketforskning.
Våra värderingar
Challenging: vi skall alltid utmana normen och sträva efter det bästa.
Helpful: alla i bolaget skall alltid ha en hjälpsam attityd och aldrig ge upp.
Efficient: vi strävar efter att uppnå största möjliga effekt genom konstant förbättring.
Fun: vi och våra kunder skall ha kul ihop genom hela vårt samarbete!
Varför?
Hela världen förtjänar effektiv kommunikation, både som avsändare och mottagare. Vår north star metric är “engaged subscribers”.
Vad vi letar efter
Vi söker en Support Engineer som gillar att hitta lösningar till kluriga problem. Du kommer arbeta med ärenden från supporten och hjälpa dem med att förstå våra olika system, felsökning samt dokumentera och rapportera problem. Du behöver vara en god kommunikatör på både svenska och engelska för att dokumentera ärenden och återkoppla till kunder
Vad är ditt ansvar?
Identifiera och lösa vanliga problem
Rekommendera ändringar till processer som tar oss till nästa nivå
Samarbeta med andra avdelningar så som Customer Success, Product Owner och utvecklingsteamen
Driva och dokumentera tekniska ärenden, samt vidta korrekta åtgärder
Bidra med en hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande av våra kunder
Hålla dig uppdaterad på produktnyheter, och vara nyfiken på branschförändringar
Vilka kvalifikationer bör du ha?
Proaktiv problemlösare
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Erfarenhet av SaaS platform
Erfarenhet av ärendehantering så som Jira
Du är passionerad av att lära dig nya saker och att dela din kunskap med andra
Ha bra energi och en Inspirerande personlighet
Vad erbjuder vi?
En viktig roll i en helägd svensk SaaS Scale-up
Globalt banbrytande produkter
Konkurrenskraftig lön
Möjligheten att påverka en extremt spännande tillväxtresa
Världens bästa team!
Kompetenser
MySQL
REST-API
Erfarenhet av att läsa loggfiler
HTML