OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som supportansvarig på Teamtailor kommer du ansvara för den absolut viktigaste kommunikationen vi har, den till våra existerande användare. Vi är idag kända för att ha den bästa kundservicen och det oerhört viktigt att vi inte nöjer oss med det utan att vi fortsätter ge våra kunder en support som man inte trodde var möjlig!
Vi har idag över 4200 rekryterare som använder vår webbtjänst nästan dagligen. Vi förenklar och förbättrar deras vardagliga arbete i jakten på att rekrytera modernt.
Exempel på dina arbetsuppgifter är: inkommande support via mejla/telefon etc, uppsökande support, hålla utbildningar i vårt verktyg för nya kunder, hantera annonsering i oilka sociala kanaler som Facebook, LinkedIn, Instagram osv
Stämmer detta in på dig?
Positiv & glad
Strukturerad
pedagogisk
Hög servicekänsla
Hög arbetsmoral
Vana av att jobba i moderna webbtjänster
God kunskap om sociala medier
Om du känner igen dig på ovan så är en god ide att vi träffas!
Vi kommer erbjuda dig en stimulerande och utvecklande arbetsplats med riktigt sköna kollegor. Du kommer inte bli missnöjd, det kan vi garantera.
Ser fram emot att höra ifrån dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
David Wennergren
070-7164007
Erik Andersson
+46735000131
Jorge Vasquez
0723309893
Kim Alm
0709-851211 (+46-468 88 09 04)
Kim Alm
0709-851211 (+46-101 388 383)
Evelina Lundmarck
070 488 57 00
Malin Nilsson
0735351965
Kim Alm
0709-851211 (+46-8-446 80 754)
Li Berglund
Sophie Ekelund
073 528 77 65