Support Handläggare B2B Leasing

Arbetsbeskrivning

Här är din chans att arbeta med ett starkt varumärke på en arbetsplats som präglas av stark laganda, ansvarstagande och driv! Gänget som du kommer att ingå i består av ett härligt supportteam som fokuserar på att leverera grym service åt våra företagskunder.

Ikano Bank är på en spännande transformationsresa för att främja våra tänkesätt, arbetssätt och lösningar. Vår vision är att skapa användarvänliga digitala möjligheter för de många människorna genom att frigöra den fulla potentialen hos våra medarbetare och partners.

Rollen

Du är företagets ansikte utåt och arbetar med telefon och dator som dina främsta arbetsredskap. Du arbetar under eget ansvar samtidigt som du har ett nära samarbete med kollegor på en eller andra avdelningar på banken. Med service i fokus kommer du att arbeta med hanteringen av inkommande samtal/mail ifrån Ikano Banks befintliga företagskunder och leverantörer. Du ansvarar för administrationen och den löpande förvaltningen av avtal så det blir korrekt mot uppsatta deadlines.

Vem trivs här?

Som person tycker du om att prata i telefon och gillar att arbeta på en social arbetsplats. Du är lyhörd både gentemot kunder och medarbetare och har lätt för att samarbeta. Du är utåtriktad och värdesätter vikten av att skapa goda relationer. Vidare är det viktigt för rollen att du är service-minded, och alltid arbetar med kunden i fokus. Du är noggrann och lösningsorienterad och självständigt kan fatta beslut.

Är du den vi söker?

Vi söker en medarbetare med erfarenhet från servicebranschen och är där med van vid kundkontakter. Det är ett plus om man har ekonomisk bakgrund. Då du kommer att vara i regelbunden kontakt med leverantörer/kunder/säljare, är det viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Kort och gott är du en person som gillar ekonomi och administration. Att en arbetsdag förändras snabbt är ingenting som stör dig, du har lätt för att ställa om för att prioritera andra områden.

Ikano Banks värderingar och känsla för enkelhet faller sig helt naturligt för dig att arbeta efter!

Vad erbjuder vi dig?

I nya fräscha lokaler på en dynamisk arbetsplats i Hyllie kan vi erbjuda dig en tjänst som kombinerar självständigt arbete med teamarbete. Du kommer främst arbeta med inkommande avtal till vår leasingsupport. Detta är en tillsvidaretjänst med start omgående.

Är du intresserad?

Vi tillämpar ett löpande urval och vill därför ha din ansökan snarast, dock senast 7/10. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan (vi har ingen möjlighet att ta emot ansökan via e-post). Arbetspsykologiska tester kan också bli aktuella om du går vidare i processen. Vi kommer att begära utdrag från Belastningsregister samt göra en Kreditupplysning på dig om du går vidare i processen.

Om Ikano Bank

Ikano Bank startades precis som IKEA för att ge de "många människorna" ett bra alternativ i vardagen. Ikano Bank är en del av Ikano Group som ägs av familjen Kamprad. Vi erbjuder enkla och förmånliga lån och sparprodukter till privatkunder, säljstödstjänster till detaljhandelsföretag samt leasing och fakturaköpslösningar till företagskunder. Våra banktjänster omfattar produkter som lån, bolån, kreditkort och sparkonton till privatpersoner.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ikano Bank AB Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024