OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med kundsupport- och reskontrafrågor i en växande koncern?
Vi söker en kollega till vårt huvudkontor i Landskrona. Du kommer att arbeta med redovisningsrelaterade kundsupportfrågor och administration av koncernens kund- och leverantörsreskontror i våra olika koncernbolag. Du kommer exempelvis att arbeta med:
· Hantera redovisningsrelaterade kundsupportärenden
· Betalningsbevakning, påminnelsehantering och inkassoadministration
· Ankomstregistrering och preliminärkontering av leverantörsfakturor
· Stödja organisationen med diverse utredningar inom Ekonomiavdelningen
Teamet består av tre personer och tillsammans fördelar ni de löpande arbetsuppgifterna för teamet
Vem är du?
Vi ser gärna att du har en grundutbildning inom ekonomi och minst något års relevant erfarenhet, gärna både från kundsupportarbete och reskontraadministration. Du behöver vara van användare av Excel.
För att trivas i denna roll på Ohlssons behöver du vara en lagspelare som kan hantera flera ärenden parallellt och samtidigt hantera återkommande flöden. Du tycker det är kul att hjälpa kunder, leverantörer och interna funktioner som löpande ställer frågor till teamet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.
Har du fler frågor? Kontakta Marina Mårtensson på telefon 010-45 00 214.
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och ditt personliga brev, urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personaladministratö Sofie MacLeod
0418-450217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 200
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-4500217
HR-Chef Thomas Svanberg
010-45 00 200
Driftschef Ann-Sofie Wijkander
010-4500200