Support inom E-handel 📞

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Vi pÄ Wrknest söker ett flertal personer som ska supporta vÄr kunds e-handel. Mat pÄ nÀtet vÀxer enormt nÀr fler och fler vÀljer E-Handel för sin veckohandling. Hos vÄr kund satsar mÄnga butiker stort pÄ att vara det sjÀlvklara valet Àven pÄ nÀtet.

VÄrt kunds uppdrag inom deras Onlineverksamhet Àr att ge handlarna som erbjuder E-Handel det absolut bÀsta förutsÀttningarna att driva en framgÄngsrik e-handelsaffÀr. Hela verksamheten genomsyras av en mycket hög ambition att leverera marknadens bÀsta lösningar, övertrÀffa butikernas förvÀntningar och möta kundernas behov. Teamet arbetar med stÀndiga förbÀttringar och utför löpande förÀndringar till egna processer för att öka kvalitet och effektivitet i det egna arbetet.

Detta Àr ett konsultuppdrag dÀr du blir anstÀlld hos oss pÄ Wrknest, men arbetar sedan ute hos kund under uppdraget.

Dina framtida arbetsuppgifter
VÄr kund kommer under hösten att byta ut sitt e-handelssystem frÄn ATG till OSP. Detta ska ske pÄ 350 butiker dÀr mÄlet Àr att migrera 30 butiker i veckan. Rollen innebÀr support till butikerna under migreringen. Du kommer jobba med mÄnga kontaktytor bland handlare och inom vÄr kund vilket stÀller krav pÄ lyhördhet. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affÀrsstöd. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl.

Vi söker dig som har

- Arbetat och Àr kompetent inom omrÄdena kundservice och support.
- Ett bra kundbemötande - bÄde skriftligen och via telefon - och din personliga servicenivÄ Àr hög.
- Mycket goda kunskaper i svenska - bÄde tal och skrift - och goda kunskaper i engelska.
- Erfarenhet av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint).


Vi ser det som meriterande

- Butikserfarenhet, har du sjÀlv plockat varor i butik sÄ Àr det starkt meriterande

Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. DÀrför söker vi dig som Àr ansvarstagande, positiv och noggrann. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: OmgÄende

Plats: Solna

Omfattning: Heltid 100%

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Uppdraget kommer att börja med en intensivutbildning tillsammans med teamet med start.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024