OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Carla
Elbilar till fler! Vi på Carla skapar det enklaste, tryggaste och mest transparenta sättet att köpa, sälja, och leasa elbil. Bolaget grundades 2020, har starka investerare, och är nu i en spännande tillväxtfas och letar därför efter en Support Manager, till vårt kundtjänstteam.
Om rollen
Allt vi gör syftar till att skapa riktigt bra kundupplevelser, och en central del i det är att våra kunder får en kvalitetssäkrad, snabb, och smidig köp & sälj upplevelse. Varje affär involverar många avdelningar hos oss på Carla, både system- och processmässigt. Vi söker en person som kan säkra att våra kundtjänstärenden sker friktionsfritt och med nöjda kunder efter varje avslutat ärende.
Rollen kommer att innefatta att jobba nära våra produktion, logistik, finans, sälj och produktteam, med att skapa, skala och förbättra processer, men framförallt att säkerställa att varje kund får en fantastisk upplevelse. Operations på Carla rör sig extremt fort och du kommer göra saker idag och kunna se resultat av ditt arbete på våra dashboards imorgon!
Vem vi letar efter
Vi vill att alla ska kunna köra elbil, och därför är det också viktigt att vi har ett team med bred mångfald. Utöver det så letar vi efter personer som har den där magiska mixen av att vara bäst på det de gör, ha ett starkt inre driv, men som samtidigt är ödmjuka och villiga att lära sig ännu mer.
Till just den här rollen tror vi det är extra bra att du har:
- Minst 5 års erfarenhet av supportroller
- Erfarenhet från bilbranschen, kunskap om bilgarantier, servicebehov, konsumentköpslagen och gedigen produktkunskap kring bilar
- Erfarenhet av att vara lönesättande chef med direkt personalansvar
Arbetsuppgifter:
- Vara Carlas "Trustpilot General"- dvs säkerställa att vi fortsätter ha bilbranschens nöjdaste kunder
- Arbetsledande chef över ett team om 3 personer (vilket kommer växa under 2024)
- Ta hand om reklamations-, garanti och serviceärenden
- Ta emot inomande samtal och hjälpa kunderna med returer, garantier och serviceavtal
- Daglig kundkontakt
Vi söker dig som är:
- En trygg, empatisk och entusiasmerande ledare. Lösningsorienterad, prestigelös do:er som inte räds att kavla upp ärmarna när det behövs
- Effektiv beslutsfattare
- Stresstålig projektledare
- Vågar utmana status quo och ständigt ser utvecklingsmöjligheter
- Känner ett stort ansvar för att leverera på dina deadlines
- Använder data för att backa upp och agera på dina antaganden och beslut
- Du gör saker idag, inte imorgon och har inga problem att plocka upp telefonen och ringa det där samtalet för att få det att hända
Utöver det, så vore det fantastiskt att hitta en ny kollega som har erfarenhet från:
- Snabbväxande Tech eller startup-miljö
- Erfarenhet av att implementera digitala och skalbara processer /affärssystem
- Arbetslivserfarenhet inom e-handel och har arbetat med olika orderhanteringsprogram, betal- och fraktlösningar
Vad har vi att erbjuda dig?
Först och främst, så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar, och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt.
Utöver det så erbjuder vi:
- En möjlighet att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, men med möjligheten att växa och lära från duktiga, och trevliga medarbetare
- Möjligheten att jobba smartare, snarare än mer. Att få en balans i livet är en viktig del i att skapa resultat över en längre tid
- En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt, och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning, och allt annat som borde vara självklart 2023
- Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning
- Förmånligt personaloptionsprogram
Nu när du kommit såhär långt...
..så kanske just du är vår nya kollega? Se då till att ansök idag! Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan!