OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vill du ta nästa steg i din karriär inom kundsupport och eftermarknad? Är du en driven och serviceinriktad lagspelare som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Då kan du vara vår nästa Support Manager!
Om rollen:
I rollen som Support Manager kommer du att ha en central roll i att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga service och leveranser.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
- Projektledning: Du ansvarar för att leda flera leveransprojekt till en av våra större kunder. Detta innebär att du driver projekt från start till mål och ser till att kundens krav uppfylls.
- Eftermarknadssupport: Tillsammans med ditt team är du ansvarig för att hålla ihop eftermarknadsflödet gentemot olika kunder. Du kommer att hantera supportärenden, reparationer, och merförsäljning.
- Kundrelationer: Du säkerställer goda kundrelationer och är den primära kontakten för all kommunikation mot kund.
- Ekonomisk uppföljning: Du följer upp och rapporterar ekonomisk progress och prognos i samband med leveranser.
- Administrativa uppgifter: Tjänsten innebär även dokumentation och rapportering i vår Execute Business-process.
I rollen ingår följande huvudsakliga uppgifter:
- Säkerställa att kunden får sina leveranser enligt avtalad kravbild.
- Övervaka tid och kvalitet för leveranser.
- Ansvara för tidskritiska inköp.
- Följa upp produktionens framsteg.
- Hantera supportärenden och reparationer, inklusive att skicka kostnadsförslag till kunder.
- Ta fram offerter för merförsäljning.
- Prioritera och bevaka pågående supportärenden.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!
Kvalifikationer
- Du har erfarenhet av projektledning, kundsupport och administration.
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område eller motsvarande erfarenhet.
- Du har goda kunskaper inom affärssystem och kan läsa och tolka avtal.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Personliga egenskaper
- Ledarskap och kommunikation: Du är en lagspelare med starkt ledarskap, samarbetsförmåga och god kommunikativ förmåga.
- Självständighet: Du är självgående och van att ta eget ansvar, samtidigt som du kan samarbeta effektivt.
- Affärssinne: Du har förståelse för ekonomi och affärsprocesser.
- Dynamisk och öppen: Du trivs i en dynamisk miljö och är öppen för förändring och utveckling.
När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön
Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2023-10-30 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2024-10-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna innan 2023-09-15 kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2023-09-18.