Support Manager / Customer Success

Support Manager / Customer Success

Arbetsbeskrivning

Notyfile är en webbaserad tjänst för företag. Tjänsten är en hybrid mellan Avtalshantering och CRM system. Detta innebär att företag kan, med hjälp av Notyfile få hjälp att hitta nya kunder och behålla dom.

Vi är ett litet men snabbväxande team!

Notyfile är ett ungt techbolag med kraftig tillväxt. Vi vill hjälpa företag att förenkla och digitalisera sina säljprocesser, samtidigt som de får kontroll på befintliga kunder och avtal. Med en plattform som är skapad av säljare – För säljare har vi marknadens vassaste verktyg! Vår tillväxtresa har bara startat och vi kommer fortsätta utmana branschen med nya innovativa lösningar utifrån marknadens behov.
 
Nästa steg i vår tillväxtresa är att vi nu utökar vår supportavdelning med en riktigt vass kommunikatör! Vi söker dig som är ett ess på att kommunicera och klarar av att hålla många bollar i luften.
 
I rollen som Support Manager på Notyfile kommer du initialt kommunicera både med våra nya och befintliga kunder. Främst handlar det om att utbilda och hjälpa nya användare i plattformen men även hantera alla typer supportärenden. Tjänsten kan komma att variera och du kommer få stora möjligheter att förbättra och utveckla supportavdelningen tillsammans med övriga avdelningar för att ge kunden bästa möjliga upplevelse.
 
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du tidigare arbetat med någon form av B2B-uppdrag. För oss är det en självklarhet att du är organiserad, strukturerad och att kunna se på saker och ting med ett helikopterperspektiv för att kunna prioritera vad som ska göras här och nu. I den här tjänsten behöver du kunna ha flera processer igång samtidigt t.ex. support och onboarding.
 
Du har alltid positiv energi och är en god relationsbyggare som trivs med ett högt tempo. Du brinner för att prestera den absolut bästa upplevelsen för vår kund och strävar alltid efter att utveckla de egenskaper som gör att du är bäst på det du gör.
 
Vi erbjuder dig, förutom chansen till personlig utveckling och att bli en del av ett grymt härligt gäng, en ny utmaning och ett steg framåt i din karriär, med goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten innebär stor frihet under ansvar och jobba tight med alla delar i organisationen.
 

Arbetsklimatet på Notyfile präglas av öppenhet och samarbete vilket förutsätter att du är en flexibel och prestigelös person med god social kompetens. Vi är stolta över vår mycket starka företagskultur där du dagligen möter glada och drivna medarbetare.
Tjänsten är på heltid med en fast månadslön och är tänkt att tillsättas omgående.
Sista ansökningsdag är den 1a April, men intervjuer sker löpande. Har du några frågor gällande tjänsten så är du välkommen att ta kontakt med rekryterande chef Joakim Malmgren: joakim@notyfile.se
 

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cleverex i Örebro AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2021
  • Ansök senast: 1 april 2021

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024