OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Academic Work rekryterar nu en kundorienterad Support Manager med ledarkaraktär till Torex Retail AB.Beskrivning av företaget: Torex är ett internationellt och marknadsledande företag inom kassasystem och IT-lösningar.Företagets applikation OSCAR är ett kassasystem som bland annat finns på kryssningsfartyg, restauranger och butiker.Torex har ca 1700 anställda runt om i världen.I Sverige arbetar ca 50 personer och i övriga Norden ca 20 personer.Företaget sitter i fina och ljusa lokaler i Årsta Park.För mer information, besök www.torex.com Arbetsuppgifter: I rollen som Support Manager blir din uppgift att leda och coacha supportteamet som i dag består av 17 medarbetare.Ditt ansvar är att delegera och strukturera de inkommande ärendena, se till att det är en jämn arbetsbelastning i teamet och att ärenden blir utförda.Vidare är det du som ser till att teamet har den utrustning de behöver samt besitter rätt kunskap och kompetens för att kunna utföra sina arbetsuppgifter.Du kommer att: *Representera teamet både internt och externt *Vara närvarande bland personalen, motivera dem och se till att fokus blir på support *Arbeta ute i linjen tillsammans med ditt team *Planera jourtiden så att supporten alltid finns tillgänglig för kunderna Det är en nysatsning på rollen och det blir ditt ansvar att föreslå nya lösningar och förbättra arbetsprocesserna.Du rapporterar till Nordic Operation Manager och din personal är i huvudsak centraliserad till kontoret i Stockholm Vi söker dig som: *Gärna har en akademisk utbildning inom system sidan men det är inget krav *Har tidigare erfarenhet av supportarbete *Har erfarenhet av den tekniska branschen avseende hårdvara, system och applikationer.*Har finansiell förståelse både internt inom företaget men även för kundernas behov för finansiell rapportering *Tidigare varit chef för en grupp av minst 4-5 medarbetare *Gärna har erfarenhet av processer runt kassahantering och betalningsflöden Som person är du social, drivande, ansvarstagande, tillgänglig både för personal och kunder samt flexibel i ditt arbete.Vara orädd och kunna hantera stressade situationer ut mot kund.Du måste ha ett stor känsla för kundservice och att kunna läsa kundernas behov.Engelska är ett krav, ytterligare nordisk språk är meriterande men ej ett krav. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.Sök tjänsten via Academic Works hemsida www.academicwork.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl