OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
Genom att vara den främsta leverantören inom vår nisch, förväntar sig också våra kunder att vi har ”världsklass” på vår supportfunktion. Och det har vi! Nu behöver vi få en kollega till som blir minst lika uppskattad som vi övriga är i gruppen. Vi får mycket beröm från våra kunder och våra kursdeltagare, vilket vi är stolta och glada för.
Trots allt, hur bra system vi än kan leverera så blir inte helheten inte fullständig om inte våra mjuka värden lever upp till tekniken. De värdena är de personer som kunden möter när de kontaktar oss, ingår avtal med oss eller behöver hjälp i vardagen (support) alternativt en utbildning.
Arbetet består mycket av att hantera våra kunders olika ärenden, att så snabbt som möjligt kunna hjälpa till. Ingen av våra kunder ska behöva vänta mer än absolut nödvändigt. I tjänsten ingår också viss nyförsäljning genom att följa upp och kontakta nya intressenter, så kallade prospect´s, via telefon.
Du som söker förstår vikten av ett bra och trevligt bemötande, samt har en utpräglad servicekänsla. Då du i din roll kommer hantera flera olika system så behöver du ha god datorvana. Vi kommer själva att utbilda dig i vårt unika system vid din introduktion hos oss. Vi vill att Du behärskar svenska språket väl i tal och skrift. En merit är om du har erfarenhet av viss merförsäljning via telefon. Du kommer att ha kundkontakter dagligen, och du kommer på sikt även att förstå vikten av och nöjet för att kunna utveckla de befintliga kunderna genom att våra system ständigt utvecklas och då även våra kunder naturligtvis. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för denna tjänst.
Du kommer bli en del av ett litet kompetent team, där vi alla är flexibla och hjälper till där det bäst behövs. Hos REAL är det viktigt att vi också kan ha roligt på jobbet. Vi tar alla fullt ansvar för våra specifika arbetsuppgifter.
Tjänsten är heltid, måndag - fredag under normal kontorstid. Placering på vårt kontor i Degerfors.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till rekryteringskonsult Åsa Quarfordt, Personalpoolen Mellansverige AB på telefon 019-126049. Din ansökan med ett personligt brev och CV vill vi ha snarast, dock senast 8 februari 2017. Ansöker gör du via vår hemsida www.personalpoolen.se/lediga-jobb
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001