Support med kundupplevelsen i fokus till startup

Support med kundupplevelsen i fokus till startup

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en person som gillar att leverera service utöver det vanliga genom bemötande per text och telefon och alltid tycker det är roligt att göra det där lilla extra.

-
Gillar du att lösa många olika typer utav problem?

-
Tar du ansvar och följer upp samt känner personligt ägandeskap för ditt arbete och dina arbetsuppgifter?

-
Gillar du att förmedla en positiv upplevelse i text och per telefon?

-
Kan du förmedla och förstå en känsla över text och telefon?

-
Då är det kanske dig vi söker!


En del utav arbetet kan också vara att hjälpa till att ta emot varor på vårt nuvarande kontor på Kungsholmen och ha en tät dialog med serviceteamet.

Som en utav det första anställda på MOVS är du en nyckelperson för att lägga grundstenarna för våra mål om fantastisk service. Organisationen har som mål att växa kraftigt de närmaste åren och du har därför goda möjligheter att påverka och utvecklas i takt med bolaget.

- Talar och skriver Svenska samt Engelska obehindrat
- Entusiastisk lagspelare
- Tidigare erfarenhet utav service-yrke
- Erfarenhet av Officepaketet
- Drivs av att öka kvalité och servicenivå

Meriterande

- Tidigare jobbat med IT-system för administration av kunder
- Bekväm med web-baserade plattformar
- Gillar kreativa lösningar för att göra våra kunder nöjda
- Lätt för att lära och kommer med förslag på förbättringar


MOVS

Vi är ett nystartat och modernt bolag som ämnar ändra människors resebeteende och förbättra hälsan och miljön i samhället. Genom att erbjuda lätta elfordon i abonnemangsform får fler människor möjlighet att ändra sina resvanor och bli mer miljömedvetna. Vi strävar efter att vara customer first i det vi gör med ambitioner om servicegrad i världsklass.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MOVS
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 19 juni 2022

Liknande jobb


28 november 2024