OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Support och eftermarknadsansvarig -ansök snabbt utan CV
Gillar du problemlösning och att kunden ska vara nöjd? Brinner du för kundupplevelsen och drivs av att leverera den bästa servicen till kunder och kollegor? Då är det dig vi söker!
Om rollen
I denna tjänst kommer du att få arbeta brett, med allt från kundbemötande, problemlösning till kundstöd och eftermarknad. Ditt fokus kommer att vara att ge våra kunder en service som utmärker sig. Din servicekänsla, proaktivitet samt självständighet kommer att vara nyckelkompetenser som gör att du lyckas i denna roll. Du har självklart ett genuint intresse för kunden, kundupplevelsen och att få saker lösta. Naturligtvis kan du både svenska och engelska för att kunna stödja den svenska och de internationella marknaderna.
Din arbetsmiljö
Hos oss på Bovision arbetar du i en kreativ miljö där det är högt till taket. Vi är med i företagets alla delar och arbetar även med uppgifter som inte ligger på det egna bordet, helt enkelt – inga fördomar. Vi arbetar processorienterat och därmed är vi alltid i lärande – inget är omöjligt att lösa. Vi har alla en eller några spetskompetenser men, viktigast, ett brett mind set och tvärfunktionellt tänkande.
På Bovision får du:
Möjligheten att vara del i ett snabbväxande bolag som ska förändra en hel bransch
Arbeta med drivna, kompetenta kollegor med höga ambitioner
En arbetsplats där möjligheten för din egen utveckling bara sätts av dig själv!
Arbetsuppgifter och ansvar
Löpande besvara inkommande supportärenden.
Stötta kunden i användandet av våra verktyg.
Svara på kundfrågor.
Administrativa uppgifter.
Meriterande om du har erfarenhet av:
Ett serviceinriktat yrke.
Att arbeta med digitala support- och adminverktyg
Mäklare- och/eller fastighetsbranschen
Nyfiken?
Tveka inte att söka denna utvecklande tjänst redan idag, urval sker löpande och är du rätt person får du jobbet. Skicka din ansökan eller frågor till hej@bovision.se