Support- och helpdeskadministratör för Addedo

Support- och helpdeskadministratör för Addedo

Arbetsbeskrivning

- En av våra viktigaste funktioner behöver dig


Här får du möjligheten att arbeta med ett väl fungerande team i en serviceinriktad roll som gör stor skillnad för Addedos kunder och dina kollegor. Du som person är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett driv och trivs med att arbeta både självständigt och remote. Du strävar alltid efter att ge bästa möjliga service till kunder och kollegor. Vill du utvecklas mer och bli inspirerad av kompetenta kollegor? Vill du känna att du direkt bidrar till vår verksamhet och till våra kunder? Då är detta något för dig.


Läs mer om tjänsten nedan och kontakta oss redan idag!


Du blir en viktig kugge i vår support som ansvarar för att våra kunder får rätt hjälp och i rätt tid. Ytterst kommer ditt arbete att handla om att samordna den specialistkompetens som behövs för våra kunders frågor. Arbetet sker i nära samarbete med våra konsulter och naturligtvis med kunden där motparter som ekonomichefer, financial controllers samt koncernredovisningschefer är involverade.


Specifikt kommer dina arbetsuppgifter vara:
Ta emot ärenden, prioritera och säkerställa hjälp från dig själv om möjligt alt specialistkompetens från våra konsulter för att kunna slutföra ärenden.
Återkoppla till kunder löpande för att upprätthålla Addedos trygga och stabila supportfunktion tillsammans med kollegor.
Samordna kontakten direkt med leverantörer för 3rd line support vid behov.



Vad vi erbjuder dig:


Vi försöker skapa stort engagemang genom att
skapa ett klimat som bygger på starkt lagarbete med korta beslutsvägar drivet av spännande utmaningar utan prestige
ha tydliga mål och leva efter våra värderingar
göra det möjligt att arbeta flexibelt på det sätt som passar var och en bäst
erbjuda det mindre bolagets fördelar i kombination med att du får arbeta med och representera lösningar från ledande internationella programvaruleverantörer
erbjuda möjlighet att utvecklas inom våra kunders lösningar som exempelvis Cognos Controller, Aaro, Amana, CDM Insight Software med flera etc samt teknik för integration och installation som krävs för våra kunders lösningar.
jobba med team som fått en rad internationella priser för sitt framgångsrika arbete
göra det möjligt att växa och utvecklas som individ och professionellt
vara ett bolag som tar sin roll som arbetsgivare på allvar



Våra värderingar är lagarbete, engagemang, kompetens och balans. Du kommer att ingå i ett team där det tillhör vardagen att hjälpa varandra kring olika typer av kompetens samtidigt som man följer upp och utvecklar kundrelationer vilket innebär ett givande och tagande som gynnar dig, gruppen och oss som företag.


Din profil och meriter:
Du är en hängiven och nyfiken person med en utåtriktad disposition
Du är stresstålig och kan leverera hög kvalité såväl vid press som vid lugnare perioder
Du gillar att ha kontakt med nya människor och att hjälpa andra i behov av hjälp
Du har ett stort tekniskt intresse som gör att du snabbt förstår kundernas behov, gärna med erfarenhet från något av standardsystemen på marknaden som Cognos Controller eller Aaro
Du är utåtriktad, kommunikativ och kundorienterad
Förmåga att ha många bollar i luften med bibehållen struktur och kontroll på situationen
Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
Du är en positiv teamplayer som bidrar till god stämning



Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.


Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt.


Om Addedo AB:
Addedo stöttar, utvecklar och utmanar Finance och Business Control funktionen. Det gör vi genom att förbättra processer samt inspirera utveckling av ekonomistyrning, uppföljning och rapportering. Med automatisering och digitalisering lägger vi grunden till konkret värdeskapande. Vi strävar mot att våra kunder skall känna sig trygga, smarta och snabba i sitt arbete.


Addedo Sverige har sen starten för tio år sen vuxit från noll till knappt 120 MSEK i omsättning, cirka 200 aktiva kunder och drygt 50 medarbetare. Vi har etablerat oss som den ledande partnern när det gäller programvarulösningar för ekonomistyrning och koncernrapportering.


Vid ett flertal tillfällen genom åren har vi blivit uppmärksammade som den bästa partner både av IBM och SAP i Sverige men också Europa och globalt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Comstream AB KARLSKRONA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Postadress

Östra Vittusgatan 36
KARLSKRONA, 37133

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024