Support och orderkoordinator till Telkey

Support och orderkoordinator till Telkey

Arbetsbeskrivning

Vi söker en teknikintresserad support och orderkoordinator till Telkey. I rollen kommer du inledningsvis att arbeta heltid på distans hemifrån. Telkey har idag sitt huvudkontor i Uppsala och planerar för kontorsplatser i Stockholm under 2023.

Telkey har under flera år utvecklat låsteknik och molntjänst/SaaS som deras samarbetspartners och slutkunder tillämpat, testat, godkänt och uppskattat. Telkey har idag kunder inom fjäll- och sportanläggningar, hotell, förrådsuthyrning, gemensamma utrymmen för boende, basstationer inom telekommunikation och nu också inom boendemarknaden.

I rollen som support och orderkoordinator har du det övergripande ansvaret för teknisk och administrativ support. Telkey växer stadigt och tjänsten innebär goda möjligheter att utvecklas - både som individ och inom en bransch som är i stark internationell tillväxt (molntjänster för lås- och accesslösningar).

Dina arbetsuppgifter

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

- Ta emot supportärenden per telefon och via Zendesk

- Ta emot beställningar av lås från kunder, beställa lås och registrera order i Visma Online

- Ha dialog med Låspartner och andra låssmeder gällande lås, beställningar etc

- Besvara frågor kring de specifika lås Telkey säljer

- Samordna leveransplanering och projektlogistik vid beställningar

- Besvara administrativa och tekniska kundfrågor i Telkey Manager molntjänst (SaaS)

- Hantera flytt av lås i Telkey Manager

Kvalifikationer

Du ska några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order, support och logistik. Det är meriterande med en eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik eller administration. God teknisk förståelse och intresse för teknik, logistik och leverans är ett krav.

Goda datorkunskaper är ett krav och det är meriterande med erfarenhet från Visma Online. Då rollen innebär täta kontakter med leverantörer, samarbetspartner, logistikpartner och kunder utgår vi från att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Vem är du?

Du är problemlösare och du trivs att arbeta självständigt i ett växande entreprenörsdrivet företag med högt tempo. Som person är du noggrann och ansvarstagande. Du har en stark förmåga att organisera och strukturera upp ditt arbete. Du tycker om att hålla flera bollar i luften samtidigt och är bekväm med att jobba mot deadlines och leverera resultat. Du är bra på att kommunicera med både kunder, leverantörer och kollegor. För att trivas med arbetsuppgifterna och på företaget är det viktigt att vara social, öppen och flexibel.

Mer om tjänsten

- Direktrekrytering

- Tillsättning: omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: initialt på distans hemifrån men under året kommer Telkey flytta in i nytt kontor i Stockholm

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval och intervju kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2023
  • Ansök senast: 3 mars 2023

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024