Support och projektledning

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya stjärna?

Vi söker en driven projektledare till vårt support-/projektteam.
 
Bli en del av ett dynamiskt, växande företag med :Agilt arbete - vi har kommit ut starkare efter pandemin tack vare vårt agila arbetssätt och fortsätter vara i framkant för framtidens lösningar. 
Härliga kollegor med en stark teamkänsla som har roligt tillsammans! 
Flexibelt arbete med stort eget ansvar för projekt du driver med våra kunder. 
Transparent och lyhörd företagskultur – du har möjlighet att påverka både produkten och ditt arbete. 


Låter det intressant att arbeta med ett härligt och glatt team som alla är engagerade för kundernas bästa? Är du duktig på problemlösning, projektledning, kundservice, och gillar go’fika?  
Då bör du fortsätta läsa! 


Det här är Trippus 
 
Trippus är ett snabbväxande SaaS-bolag som är marknadsledande på webb- och mobilbaserade tjänster inom Event Management.  Sedan coronarestriktionerna släpptes har efterfrågan på eventtech-tjänster exploderat, och det i kombination med vår starka marknadsposition har lett till en stor tillströmning av kunder och spännande projekt. Det här gör att vi behöver stärka upp teamet med fler ännu fler stjärnor som vill vara med på vår tillväxtresa. 
 
I vårt verktyg skapas eventsidor, anmälningssidor och eventappar med mera för att kunden ska kunna arrangera sitt event på bästa sätt. Vi arbetar med välkända och utmanande företag i flera branscher – vår kundbas är bred så möjligheterna är många! 
 
Idag är vi drygt 30 medarbetare som sitter i fina lokaler ett stenkast från Uppsala centralstation. Vi har även lokala kontor i Norge och Tyskland, samt arbetar med kunder och partners på ytterligare marknader i Europa och USA. Här finns goda utvecklingsmöjligheter i en expansiv och internationell miljö.
  
Vi fortsätter nu vår tillväxt och förstärker nu vårt team med ytterligare kreativa och handlingskraftiga personer. 
 
Om tjänsten 
Du är en del av Trippus support-/projektteam som arbetar både med projektledning och kundsupport.
 
Som projektledare vägleder du våra kunder att hitta lösningar i Trippus system utifrån deras önskemål och behov. Du hjälper till att bygga upp funktioner för deltagarhantering, eventsidor, betallösningar, digitala möten med mera - allt som berör före, under och efter ett genomförande. Planering, flexibilitet och lösningsorienterat tänkande är av stor vikt. 
 
Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mail gällande systemets funktionalitet, design-och layoutfrågor. För att hjälpa kunden fullt ut ser vi att du tycker problemlösning är en drivande utmaning. Trippus har fått fint beröm för sin effektiva support och det har ofta varit avgörande vid val av leverantör för kunden. 
 
Det finns också tillfällen där du åker ut och hjälper våra kunder på plats vid fysiska event för inscanning och utskrift av namnskyltar med vår Print on Demand-lösning. Arbete på kvällar och helger kan förekomma. 

Tillsammans med ett stöttande team har du tät kontakt med både kunder och medarbetare i hela organisationen. Trippus har en mycket stark teamkänsla och öppet klimat - du kan hugga tag i närmsta chef eller VD:n via Teams, fredagsfikat eller AW:n. 
 
Det här är ett arbete med hög variation av hur arbetsdagarna ser ut. Att arbeta hos Trippus är utmanande och utvecklande. Bra möjligheter att fortsätta vidare inom företaget med andra roller, befintliga eller nya som utkristalliseras i samband med företagets tillväxt. 
 
 
Din profil 
Vi tror att du har ett intresse för kundkontakt, datorer, design och webb! 
 
Du har god social kompetens, trivs med personliga kontakter och uppfattas som pedagogisk. 
Det är ett stort plus om du har en grundförståelse för HTML och CSS eller har andra kod-kunskaper. 
 
Viktigt är att du har nära till skratt - vi har kul på jobbet! Utöver detta är du handlingskraftig, lösningsorienterad och ansvarsfull. 
  
Vi söker någon med driv då vi strävar efter att ge våra kunder bästa möjliga service! Du ser fram emot att sätta dig in i ett omfattande system, med närmast obegränsade möjligheter. 
 
Vi söker dig som: 
· Har mycket god datorvana. 
· Känner dig bekväm med engelska i både tal och skrift. 
· Är flytande i det svenska språket. 

 Det är meriterande, men inte nödvändigt, om du: 
· Postgymnasial utbildning 
· Har erfarenhet av kund- eller IT-support. 
· Kunskaper inom webbdesign, HTML och CSS. 
· Har erfarenhet av Adobe Photoshop. 
· Har intresse för teknik, hårdvara, konfiguration eller liknande. 
· Talar tyska eller danska. 
· B-körkort

Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi hanterar ansökningarna löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Trippus Event Solutions AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2023
  • Ansök senast: 7 november 2023

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024