OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agresso AB är en ledande leverantör av affärssystem för medelstora och stora företag och organisationer. Med 1 300 kunder, ca 450 anställda och en omsättning på 502 miljoner kronor (2008) är Agresso väl positionerade som en ledande leverantör av programvara och tillhörande IT-tjänster på den svenska marknaden. Med hög kompetens och bred erfarenhet erbjuder Agresso lösningar inom Ekonomi, Lön/HRM, Logistik, Fastighet och Projekthantering. Agressos ambition är att hjälpa kunder inom prioriterade branschsegment att göra bättre affärer. Agresso AB ingår sedan år 2000 i den holländska koncernen Unit4Agresso som har 19 dotterbolag i Europa och Nordamerika med sammanlagt 3 500 anställda Agressos supportverksamhet har 40-talet medarbetare som arbetar med att ge bästa service och support till Agressos alla kunder. Utöver support jobbar med gruppen med olika förvaltningsuppdrag. En härlig stämning, stort engagemang och en variation på arbetsuppgifterna ger en stimulerande arbetsmiljö inom gruppen. Vi söker medarbetare för både support och systemförvaltning Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är allt från enkla användarfrågor till avancerade felsöknings- och analysärenden samt olika uppgifter som proaktiv systemförvaltare . Kompetens och erfarenhet Vi söker medarbetare som har erfarenhet av hela eller olika delar av Agresso Ekonomisystem och har aktiv arbetat med problemlösning ar eller systemförvaltning. Kunskaper i SQL är önskvärt. Personliga egenskaper Som person bör du vara strukturerad och kommunikativ med starkt kundfokus. Du är pedagogisk och lösningsorienterad. Engagemang samt förmåga att entusiasmera andra är också en viktig egenskap. I övrigt kräver rollen att du är en lagspelare och tycker om att lära dig nya saker. Du ska även gilla ett högt tempo.