Support & projektledning

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya kollega för support och projektledning till våra kunder? 
 
What’s in it for you? 
Hos Trippus blir du en del av ett växande dynamiskt företag med: 



Härliga kollegor med en stark teamkänsla som har roligt tillsammans! 
Flexibelt arbete med stort eget ansvar för projekt du driver med våra kunder. 
Transparent och lyhörd företagskultur – du har möjlighet att påverka både produkten och ditt arbete. Vi jobbar agilt och växer snabbt! 



Låter detta intressant och du är duktig på problemlösning, kundservice, projektarbete och gillar go’fika?  Då ska du fortsätta läsa! 


Det här är Trippus
Trippus erbjuder ett marknadsledande webb- och mobilbaserat verktyg för deltagarhantering och kommunikation vid event. Genom vår produkt hjälper vi kunder att skapa bättre och smidigare event oavsett om de genomförs digitalt, fysiskt eller som hybrider. Vi arbetar med välkända och utmanande företag i flera branscher – vår kundbas är bred så möjligheterna är många! 


Idag är vi drygt 30 medarbetare som sitter i fina lokaler bara ett stenkast från Uppsala centralstation. Vi har även lokala kontor i Norge och Tyskland, samt arbetar med kunder och partners på ytterligare marknader i Europa och USA. Här finns goda utvecklingsmöjligheter i en expansiv och internationell miljö.
 
Vi fortsätter vår tillväxt och förstärker nu vårt team med en kreativ och handlingskraftig person! 


Om tjänsten
Som medarbetare i Trippus projektgrupp arbetar du både med kundsupport och projektledning. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder via telefon och mail där du svarar på frågor och löser kundernas utmaningar. Du sätter upp funktioner för deltagarhantering, eventhemsidor, betallösningar, digitala möten med mera. God planering, flexibilitet och lösningsorienterat tänkande är viktiga egenskaper. 


Ibland åker du ut och hjälper till på plats under vissa event, kundmöten med säljare eller utbildningar hos våra kunder. Jourtjänst/beredskap på kvällstid kan förekomma. Tillsammans med ett stöttande team har du tät kontakt med både kunder och medarbetare i hela organisationen. Trippus har en mycket stark teamkänsla och öppet klimat - du kan hugga tag i närmsta chef eller VD:n via Teams, på fredagsfikat eller AW:n. 


På det här jobbet är den ena dagen inte den andra lik. Vill du stanna upp, kunna allt dag ett och ha samma rutiner dag ut och dag in – då är det här inte för dig! Att arbeta hos Trippus är utmanande och utvecklande. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget med andra roller – befintliga eller nya som utkristalliseras i samband med företages tillväxt.


Din profil
Vi tror att du har ett intresse för kundkontakt, datorer, design och webb! Du har god social kompetens, trivs med personliga kontakter och uppfattas som pedagogisk. Du har nära till skratt - vi har kul på jobbet! Dessutom är du handlingskraftig, lösningsorienterad och ansvarsfull. 
 
Vi söker dig med driv! Du ser fram emot att sätta dig in i ett omfattade system, med närmast obegränsade möjligheter. Om du dessutom vill vara med på en tillväxtresa hos ett bolag som är marknadsledande i sin nisch så är det här jobbet för dig! 


Vi söker dig som: 


Har mycket god datorvana.
Känner dig bekväm med engelska i både tal och skrift.
Är flytande i svenska språket.


Det är meriterande, men inte nödvändigt, om du:
 
Har eftergymnasial utbildning 
Har erfarenhet av kund- eller IT-support.
Har kunskaper inom webbdesign, HTML och CSS.
Har erfarenhet av Adobe Photoshop.
Har intresse för teknik, hårdvara, konfiguration eller liknande.
Talar tyska eller danska.
Har B-körkort

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Trippus Event Solutions AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024