OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du representerar Solana Pool och våra produkter som ska ge våra kunder en lång och bekymmersfri upplevelse. Detta ger vi genom att ha en hög kvalitet på våra produkter och på supporten. Som en i teamet kommer du i första hand arbeta med teknisk support på våra utomhus spabad och pooler mot ÅF och slutkund.
Vi söker dig som är tekniskt kunnig problemlösare och tycker om kundkontakter. Arbetsuppgifterna är varierande men innebär främst att ge support till våra kunder och lösa tekniska frågor rörande våra spabad och pooler över telefon och via servicebesök. Det gäller både garantiärenden och övriga serviceärenden. Monteringsarbeten och leveranser, inkoppling till spabad, swimspa och pooler kan förekomma.
Vi arbetar med världsledande produkter från USA och Europa och innehar agentur avtal med världen största spabads tillverkare från USA med märken som Michael Phelps swimspa.
Vi har även egna produkter inom pool och sparening och utvecklar nya produkter tillsammans med tillverkare i hela Världen.
Erfarenhet
-Problemlösare som gillar att ha kontakt med människor.
-Bör ha teknisk kunskap eller jobbat som servicetekniker med el och vatten.
-Kan engelska.
-Ordningsam och bra på att administrera ärenden.
-Har körkort minst B, meriterande med fler behörigheter.
Vi erbjuder
Stöd och utbildning av våra produkter. Möjlighet att vara med och påverka produktutveckling och serviceandan. Kunniga och trevliga arbetskamrater. Möjlighet att utvecklas inom vårt starkt växande företag och arbeta med världsledande produkter från Europa och USA.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.