Support Services Specialist till internationell kund i Ludvika

Support Services Specialist till internationell kund i Ludvika

Arbetsbeskrivning

Ta chansen att bli en del utav en global verksamhet som strävar mot en hållbar energiframtid. Här finns det stora möjligheter för dig att både utvecklas personligt och professionellt i rollen som materialplanerare. Ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Till vår kund i Ludvika söker vi dig som vill arbeta som Support Services Specialist. I denna roll kommer du bland annat att arbeta med materialplanering och materialadministration i systemet SAP. Du kommer att verka som en support- & kommunikationsfunktion i projekt och projekten kan vara av långsiktig karaktär och dem kan vara förändliga och dynamiska. Rollen som Support Services Specialist kan beskrivas som "spindeln i nätet" då du har samarbete med olika parter, allt för att underlätta för projektet gällande material. Du kommer att bli en del utav ett team på 4 personer där dina kollegor sitter i Ludvika. För att passa in i rollen ska du vara orädd, kommunikativ och framåt.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. Du kommer att vara anställd via Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är långsiktigt och på sikt finns det chans till anställning direkt hos kund.

Du erbjuds
- Ett nätverk av erfarna kollegor med blandad kompetens
- Del i en global verksamhet med stora utvecklingsmöjligheter

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Materialplanering- & administration
* Arbeta i systemet SAP
* Lägga köpanmodan
* Kommunicera i projekt


VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i SAP
- Kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift
- Har en avslutad gymnasieutbildning

Det är meriterande om du har
- Arbetat i systemet S/4 Hana
- Kunskap om HVDC
- En eftergymnasial utbildning inom relevant område

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Kvalitetsmedveten
- Kommunikativ

Övrig information
- Start: omgående
- Omfattning: heltid, mån - fre kontorstider
- Placering: Ludvika med viss möjlighet till distansarbete på sikt

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2024
  • Ansök senast: 9 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 december 2024