Support specialist

Arbetsbeskrivning

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

För vår konsultverksamhet söker vi nu en support specialist. Du kommer bli anställd hos oss men kommer att sitta ute hos vår kund. Du kommer att arbeta med förvaltningsarbete. Uppdraget startar i augusti och beräknas pågå i cirka 6 månader med chans till förlängning.

Vi söker dig som är självständig i ditt arbete och van att ta eget ansvar. Du har cirka 10 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter
- Utveckling av tunnaklienter som tjänst
- Teknisk förvaltning av Activedirectory, fil och print
- Uppdragshantering

Erfarenhet/Utbildning
- Relevant IT-utbildning eller likvärdig kompetens
- Citrix
- Microsoft infrastrukturtjänster
- Activedirectory och Windowsserver
- Printhantering/printtjänster
- Wsus

Kontaktperson
Frågor om tjänsten besvaras av Nicolina Johansson, nicolina.johansson@se.experis.com
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla mot tjänsten.
Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Viklund
0660-599 76
Nicolina Johansson

Jenny Järgren
0470-745595
Karin Swärd
+46 31 708 67 77
Daniel Johansson

Tina Linnér

Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Hansson
031-7086763
Christian Ahlgren
011-194356
Anna Jalvemyr
031-708 76 81

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis IT Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 juni 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024