Support Specialist Customer Experience

Support Specialist Customer Experience

Arbetsbeskrivning

Big Travel söker en Support Specialist Customer Experience

Resebolaget BIG Travel Sweden AB är ett privatägt aktiebolag inom Taptumkoncernen. 

BIG Travel är ett ledande bolag inom segmentet offentlig upphandling och digital utveckling för affärsreseförsäljning. BIG Travels mål är att bli den främsta digitala fullserviceresebyrån. Detta gör vi genom att följa våra ledord som genomsyrar hela verksamheten: stolt framåt tillsammans. Vi är stolta över det arbete vi gör, vi siktar framåt och arbetar tillsammans.





Om tjänsten/ arbetsuppgifter

Främsta arbetsuppgifterna man har i rollen som Support Specialist Customer Experience på avdelning Teknisk Online Support är att ta emot samtal/mail ifrån Onlineteamet, hjälper och stöttar teamet med att felsöka och lösa eventuella utmaningar kunderna stöter på i samband med deras resebokningar i våra självbokningssystem. Man implementerar nya kunder i systemet, uppdaterar system om kund får ändrade behov eller önskemål. Man håller sig uppdaterad på systemens kapacitet och funktionalitet och man jobbar med olika leverantörer. Man deltar i olika projekt som involverar både interna avdelningar men också externa parter.

Om dig

Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete inom resebranschen. Du trivs att arbeta i ett drivet, sammansvetsat arbetslag med högt tempo och glatt humör. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar och du har inga problem med att arbeta självständigt såväl som i team. Du har förmåga att hantera deadlines, tids optimering och digitala system utan bekymmer. I och med att du i din roll har flera kontaktytor är du kommunikativ och trivs i sociala sammanhang. Vidare har du en nyfiken och positiv approach, är lösningsorienterad samt positivt inställd till förändrings- och förbättringsarbeten.

Vi söker dig som vill vara med på vår resa mot att bli den främsta digitala fullserviceresebyrån genom att arbeta stolt, framåt tillsammans!

Viktigt personliga egenskaper

Att du har en stark administrativ ådra
Att du är flexibel och kan prioritera uppgifter självständigt
Att du är en prestigelös och lösningsorienterad teamplayer
Engagerad
Analytisk
Problemlösare
Proaktiv och ansvarstagande
Resultat- och utvecklingsorienterad Förmåga att prioritera så att de viktigaste sakerna blir gjorda först


Kvalifikationer som krävs/ är meriterande

Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (KRAV)
Att du har Resebyråerfarenhet
Att du har erfarenhet av arbete i Amadeus (KRAV)
Att du har erfarenhet av biljettering
Att du har erfarenhet från GDS:er såsom Galileo/Travelport
Att du har erfarenhet av arbete med Linkonline
Att du har god förståelse för historik i PNR
Arbete i Microsoft Dynamics Finance & Operations






Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2023
  • Ansök senast: 13 maj 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024