Support Specialist till SEB i Stockholm

Support Specialist till SEB i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en varierad vardag och skapa kvalitet för SEBs kunder? Sök rollen som Support Specialist!

På SEB i Stockholm välkomnas du in i en organisation som låter sina medarbetare utvecklas tillsammans med verksamheten! Som Support Specialist hos oss får du en variationsrik vardag och kommer jobba brett över flera system. Du får möjligheten att skapa ett stort nätverk över hela banken när du är med och bidrar till en effektiv och pålitlig supportprocess för våra kunder. Just nu händer det mycket inom vårt område och du kommer få vara med och påverka vårt arbetssätt framåt!

OM JOBBET

Som Support Specialist kommer du att arbeta med support för de bankapplikationer som möter våra kunder. Du kommer att hantera tekniska incidenter och arbeta med ständiga förbättringar för att säkerställa en effektiv och pålitlig process. Du kommer att samarbeta med andra Support Specialister i ditt team och utvecklingsteam i hela banken. 

VI ERBJUDER DIG

• Att bli en del av en organisation där förändring och utveckling står i centrum
• Möjligheten att skapa kvalité för våra kunder och förbättra vårt arbetssätt
• Ett team med högt engagemang, glädje och gemenskap.

DITT TEAM
Du kommer vara en del av området Front Solutions inom Technology på SEB. Teamet består både av Support Specialister och Configuration Managers. Vi har en kultur som drivs av öppenhet och samarbete. 

SEB erbjuder möjligheten att arbeta hemifrån upp till två dagar i veckan. Vårt moderna och trevliga kontor ligger i Stockholm, Solna, bredvid Mall of Scandinavia.

VEM ÄR DU?

För att du ska trivas bra i rollen ser vi att du har arbetat med teknisk support och/eller har en IT-administrativ roll idag. Du är en god kommunikatör, van att ta egna initiativ och gillar att samarbeta med andra för att hjälpa våra kunder. Du är flytande i både engelska och svenska vad gäller tal och skrift. 

LÄS MER OM HUR DET ÄR ATT ARBETA PÅ SEB

www.sebgroup.com/career

 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024

26 november 2024