OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du finns i Stockholm eller Göteborg, vi är flexibla, det viktigaste är att vi är rätt för varandra!
DU ERBJUDS
- Att bli en del av ett team som besitter djup kunskap inom våra produkter och där samarbete står högt på agendan. Du för dialog såväl internt som externt vilket ger dig ett brett kontaktnät och djup förståelse för våra produkter.
- Du kommer snabbt få lära dig samtliga delar av vår plattform och produkter för att ge en god service till våra användare, självklart i samarbete med övriga kollegor i teamet. Ingen dag är den andra lik och du kommer att få spännande utmaningar varje dag!
OM ROLLEN
Som Support Specialist hos oss kommer du att arbeta i ett drivet och kompetent team om fem personer. Vi ansvarar för att:
- Samtliga kunder är nöjda med våra produkter genom att ge proaktiv och reaktiv teknisk- och användarsupport.
- Stötta våra kollegor inom organisationen med teknisk expertis gällande uppsättningar, funktionalitet, användarvänlighet mm kring våra produkter.
Vi använder oss av främst Hubspot servicehub för att hantera våra ärenden med kund och utvecklar ständigt våra arbetssätt för att på bästa sätt kunna stötta våra kunder i sitt användande av våra produkter.
DITT UPPDRAG
I rollen kommer du:
- Främst vara 1st line där du kommer att besvara frågeställningar från våra kunder via hjälpcenter, chat, mail och telefon genom bla. felsökning, tydliga svar till kunden och genomgångar av funktionalitet
- Bidra i vårt proaktiva arbete såsom uppdatering av manualer, e-learning och user adoption.
DIN BAKGRUND
Vi ser att du kommer direkt från studier eller har något års erfarenhet. Du har:
- En relevant teknisk högskoleexamen inom Systemvetenskap eller liknande.
- Erfarenhet av kundservice är meriterande
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- En god teknisk grundförståelse och lätt för att lära dig ny mjukvara.
Övrigt meriterande:
- SQL-kunskap
- Programmeringskunskap
- Pedagogisk bakgrund
- Kunskaper i Norska
OM DIG
Vi söker dig som har..
- En pedagogisk ådra och som gillar problemlösning och att hjälpa och stötta andra. Du har lätt för att sätta dig in kundens situation och kan snabbt och effektivt hitta rätt sätt att hjälpa till.
- Ett gott tålamod och är duktig på att förklara tekniska lösningar på ett enkelt sätt för personer med varierande kunskapsnivå. Du är medveten om att varje kontakt med kunden räknas och har stor påverkan på deras nöjdhet med våra produkter och oss som företag.
OM OSS
På Stratsys blir du del av ett techbolag med smarta SaaS produkter och engagerade människor som brinner för att förenkla våra kunders arbetsliv. Vi gör det genom smarta produkter på vår plattform för planering och uppföljning.
Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Eller kanske tipsa till någon du tror kan passa! Vi hanterar ansökningar löpande.
Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på (http://www.jobs.stratsys.com/) eller följ oss på LinkedIn och Facebook
Kontaktpersoner på detta företaget
Charlotte Wernesten
0704 293428
Emma Kavsjö
0767-671600