OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss. Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
PSP Support & Logistics utgörs av cirka 15 medarbetare som är utspridda över 4 olika orter i Sverige och Norge. Våra hjärtan slår extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Vårt uppdrag är att via telefon och mejl supportera Swedbank Pays tjänster till våra kunder och partners. Vi arbetar som specialister inom vårt område och behöver ha både bred och djup förståelse för branschen och verksamheten i helhet. Våra arbetstider är förlagda vardagar mellan 8:00-18:00.
Vi söker dig som är ansvarsfull, kundfokuserad och har en utpräglad känsla för service och kvalité. Du är en engagerad person som vill vara med och skapa laganda i teamet. Du stimuleras av att hitta den bästa lösningen för kunden samtidigt som det blir den bästa affären för Swedbank Pay. Då vi emellanåt har hög belastning är det viktigt att kunna hantera stress väl. Du behöver vara noggrann och analytisk. Du behöver ha viljan att lära och förstå branschen och verksamheten i helhet.
Det är viktigt att både kunna se detaljer och samband samt ha god problemlösningsförmåga. Du behöver behärska både svenska och engelska väl i både tal och skrift. Erfarenhet från tidigare arbete med teknisk felsökning, gärna inom terminal och/eller eCom området, är meriterande men inget krav.
Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett sammansvetsat team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Du får vara med och påverka hur vi arbetar med våra processer och rutiner i en föränderlig och spännande miljö. En härlig arbetsmiljö med kontor i centrala Stockholm och i hjärtat av arvstaden Visby.
Vill du bli vår nästa Support Specialist? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm eller Visby
Sista ansökningsdag är 2023-09-10. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Jonas Jensen, +46 730 878 211, Jonas.Jensen@swedbankpay.se
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 73 04 42 168
SACO: Sofia Enekvist +46 70 27 88 106
Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av CV:n. Vi ber dig även utesluta: namn, ålder, kön och bilder i ditt personliga brev.
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Swedbank Pay är ett affärsområde inom PayEx Sverige AB. Ett helägt dotterbolag till Swedbank AB
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.