OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
Swedbank Pay Support i Stockholm utgörs av ca 30 medarbetare. Vi arbetar dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.
Vårt uppdrag är supportera Swedbank Pays tjänster till våra kunder, partners och företagsrådgivare - från påskrivet avtal till betald faktura. Supporten sker i första hand över telefon men också via e-post. Vi har öppet årets alla dagar och förutom i Sverige så har vi även verksamhet i Finland, Norge och Danmark.
Inom Customer Management slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!
Team Technical Support & Logistics består av 16st medarbetare uppdelade i 3 olika roller. Som Support Specialist hos oss kommer du i huvudsak att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mejl. Fokus för rollen är teknisk förvaltning för våra företagskunder. Ansvaret för teamet är att ge våra kunder och partners utmärkt service kring betalterminaler och e-handel. För att nå dit fokuserar vi mycket på kundfokus, förbättringsarbeten och samarbeten.
Till vårt härliga team söker vi nu en till teknisk resurs (Support Specialist), som bl.a. ska hjälpa våra kunder och partners med teknisk support, felsökning och service. Du kommer att vara den som är den tekniskt kunnige och ett stöd vid felsökningar. Du kommer att ha ett tätt samarbete med andra enheter inom Swedbank Pay så som IT, produkt och sälj.
Arbetstiderna är schemalagda mellan kl. 08-20 på vardagar, så vi ser gärna att du kan och vill arbeta kvällar. Du kommer arbeta i ett litet team med hög gemenskap och god stämning där vi vägleds av våra värdeord - Öppen, enkel och omtänksam.
Vi tror även att de är bra om du har:
- Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl.
- Goda språkkunskaper i Engelska både tal och skrift. Det är också en fördel om du behärskar våra övriga nordiska språk (främst norska och danska).
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett sammansvetsat team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Du får vara med och påverka hur vi arbetar med våra processer och rutiner i en föränderlig och spännande miljö. Vi sitter i fina lokaler på Kungsgatan i centrala Stockholm.
Vill du bli vår nästa Support Specialist? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm.
Sista ansökningsdag är 2022-09-20. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, John Lundin +46 702-69 80 39.
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.