Support Specialist till vår Terminal Support

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Swedbank Pay Support i Stockholm utgörs av ca 30 medarbetare. Vi arbetar dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag inom teamet Terminal Support är att supportera Swedbank Pays tjänster till våra kunder, partners och företagsrådgivare - från påskrivet avtal till betald faktura. Supporten sker i första hand över telefon men också via e-post. Vi har öppet årets alla dagar och förutom i Sverige så har vi även verksamhet i Finland, Norge och Danmark.

Inom Customer Management slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Mer om jobbet: Som medarbetare hos oss kommer du att ge support via telefon och e-post till våra terminalkunder, partners och bankkontor. Du kommer även arbeta administrativt med att kontrollera avtal, säkerställa fakturering och att lägga upp beställningar till vår hårdvaruleverantör.

Arbetstiderna är schemalagda mellan kl. 08-20 på vardagar, så vi ser gärna att du kan och vill arbeta kvällar. Du kommer arbeta i ett litet team med hög gemenskap och god stämning där vi vägleds av våra värdeord - Öppen, enkel och omtänksam.

Vi letar efter dig som: Förstår värdet i kundmötet och har en utpräglad känsla för service och kvalitet. Du är en engagerad person som vill vara med och skapa laganda i teamet. Du stimuleras av att hitta den bästa lösningen för kunden samtidigt som det blir den bästa affären för Swedbank Pay. Då vi emellanåt har hög belastning är det viktigt att kunna hantera stress väl. Erfarenhet inom kundservice är meriterande men inte ett krav. Viktigast är att du har de personliga egenskaperna vi söker och gillar att ha kundkontakt via telefon och e-post. Känner du att det är dig vi har beskrivit? Ansök redan idag.

Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av Swedbank Pay. Du får vara med och påverka hur vi arbetar med våra processer och rutiner i en föränderlig och spännande miljö. Vi sitter i fina lokaler på Kungsgatan i centrala Stockholm.

Vill du bli vår nästa Support Specialist? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm.

Sista ansökningsdag är 2022-08-24. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, John Lundin +46 702-69 80 39.

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58

SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.



PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024