OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av en av våra kunder i Stockholm söker vi nu en support systemingenjör som kommer att tillhandahålla teknisk mjukvara / applikationsstöd för företagets kunder och partners via telefon, chatt och tickets. Detta inkluderar felsökning och utföra ändringar av befintliga lösningar.
Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos vår kund.
Arbetsuppgifter
Företagets primära kundkontaktpersoner är systemadministratörer och tekniska resurser. En typisk dag består av att hantera ändringar, frågor och incidenter via telefon, chatt och tickets enligt företagets servicenivåavtal (SLA).
Ditt ansvar
- Lösa tickets i företagets biljettsystem
- Vara rådgivare för företagets produkter
- Delta i systemutbildning
- Stödja och hjälpa till med att utveckla andra i teamet
- Hålla dig uppdaterad och ha teknisk kunskap om företaget och deras produkter
- Prioritera och svara på förfrågningar från kunder (telefon, e-post, chatt)
- Följa företagets kvalitets- och säkerhetssystem
Din profil och kvalifikationen
- Högskole-/universitetsutbildning inom IT
- Kunskap om programmering
- Behärskar SQL, XML, Microsoft AD och Exchange
- Erfarenhet av WFO / WFM-produkter
- Erfarenhet av ticketing systems
- Erfarenhet av teknisk support
- Bra skriftliga och muntliga kommunikationsförmågor
- Erfarenhet av att konfigurera, övervaka och felsöka system
- Bevisad historia av att ha ett systematiskt, strukturerat och processorienterat sätt att arbeta
Som person är du flexibel, pålitlig och serviceinriktad. Du vill arbeta som en del av ett fantastiskt team som stöder varandra.
Vad vi erbjuder
Företaget är en av de första som utvecklar molnbaserad kontaktcenterlösning och idag fortsätter deras exceptionella team att utveckla nya lösningar inom kundtjänst. Deras programvara med öppen källkod är enkel att integrera och de har ett av de bästa användargränssnitten i branschen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Biverman på tfn: 0734-159380 eller caroline.biverman@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229