OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och hjälpa verksamheter att göra rätt investeringar i sin viktigaste tillgång – medarbetarna? Vi hjälper verksamheter inom både privat och offentlig sektor att utveckla sin medarbetarresa. Från att attrahera och rekrytera, till onboarding och medarbetarutveckling. Brinner du för att skapa ett stort värde för våra befintliga och framtida kunder och tycker du att framtidens arbetsplatser är något att satsa på, då ska du läsa vidare.
Om rollen
Vi söker dig som vill vara Customer Support Representativ med utökat ansvar för gruppen för att se till att våra kunder har den allra bästa upplevelsen hos oss. Teamets uppdrag är att se till att ge tekniskt stöd till våra kunder för att de ska kunna använda våra system på bästa sätt, vilket såklart blir grunden för allt vi gör på Talentech. Ditt uppdrag utöver detta är att coacha och inspirera teamet att ge high level service till våra kunder.
Att vara kund hos Talentech ska vara en upplevelse utöver det vanliga. Lite lagom räcker helt enkelt inte särskilt långt hos oss. Vi satsar på ett långvarigt förhållande där vi alltid kan tänka oss att ge lite mer än vad vi tar.
Hos oss kommer du att:
• Arbeta med våra processer och rutiner tillsammans med Head of Customer Success samt se till att de följs i linjen
• Arbeta aktivt med att ge våra kunder bästa möjliga support och stötta teamet i detsamma.
• Aktivt sätta, följa upp, utvärdera och rapportera på våra supportflöden och SLA:er
Vi söker dig som:
• Har en gedigen serviceerfarenhet
• Har god affärsförståelse för hur serviceprocesser bidrar till kundnöjdheten
• Har stort tekniskt intresse och lätt för att ta till dig nya system och navigera i en tekniskt komplex verksamhet
• Har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Tycker om att driva effektiviseringsarbete och har vana av förändringsarbete
• Trivs bäst när det är många olika saker på gång samtidigt i en miljö där vi stöttar och lär av varandra
• Har tidigare ledarerfarenhet och har haft liknande roll innan.
Mer information
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast. Det spelar ingen roll om du ansöker med CV, LinkedIn-profil, film och/eller personligt brev, så länge du visar ditt intresse. Intervjuer sker löpande, så inkom gärna med din ansökan redan idag!
Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Jannica Tollén, Head of Customer Success, jannica.tollen@talentech.com
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Talentech är en ledande aktör inom HR-tech med en stark framtidstro och vi växer både organiskt och genom förvärv. Med över 2 200 kunder globalt, varav 700 på den svenska marknaden, ser vi mycket goda utsikter för vår fortsatta resa framåt.
#LI-hybrid