OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.
Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!
Vill du ta chansen att jobba med både IT och service?
Sök då till tjänsten som Support Technician eCom/mCom inom Team OMNI Channel Visby inom Customer Operations. Drivs du av att arbeta i grupp där ni tillsammans skapar den bästa leveransen för våra kunder?
Då kan detta vara rollen för dig!
Om teamets uppdrag
Teamet består av 16 medarbetare fördelat på specialistroller och två arbetsgrupper, Administrativ kundgrupp med inriktning ekonomi och teknisk kundsupport.
Vårt uppdrag är att hantera våra kunders leverans inom tjänsterna e-Handel, Mobila betalningar, POSPay och Value added Services.
Vi strävar efter att hela tiden utveckla och förbättra arbetssätten och tjänsterna. Tillsammans med våra kunder utvecklas vi.
Din roll
Som Support Technician i OMNI Channel Visby arbetar du med support direkt mot våra kunder och främst deras frågor kring integrering.
Kundkontakt är en given del av detta arbete och vi lägger stor vikt vid serviceanda och förmågan att se värde för kund.
Vi sätter stor vikt vid flexibilitet och att arbeta tillsammans bakom våra målsättningar. Varje individ hos oss firar våra vinster och tar ansvar för våra förluster, oavsett kompetensgrupp.
Vi arbetar i en dynamisk miljö där vi kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar på starttid med deras nya betallösning. Området innefattar PayEx mest moderna tjänster idag och framåt! Arbetssättet innebär att du har möjlighet att utvecklas emot nya områden.
Din kompetens
Vi söker dig som har erfarenhet av kund och/eller teknisk support eller motsvarande tjänst.
Du har erfarenhet/intresse i något av följande: HTML/CSS, Javascript, PHP, C#.
Du är noggrann och strukturerad.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du är analytisk, ansvarsfull, bra på att kommunicera, arbeta självständigt och i grupp samt trivs med ett högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Du som person
Du är en person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kunderna den bästa servicen.
Du tycker om att arbeta tätt tillsammans med kollegor i arbetsgruppen och förstår vikten av samarbete och vinningen av att arbeta tillsammans mot gemensamma mål.
Vi är ett entreprenörsbolag och därför är det viktigt att du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Meriterande
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Customer Operations - vårt uppdrag
Customer Operations består av ca 220 medarbetare som finns i PayEx alla länder. Vår kundleverans är till PayEx alla kunder för PayEx alla tjänster.
Customer Operations är indelat i 4 enheter som var och en för sig ansvarar för hela Levereraprocessen inom sina ”produktområden”. Utöver dessa 4 enheter finns det två funktioner som ansvarar för planering och kontroll (Plan & Control) samt verksamhetsutveckling (Develop).
Customer Operations uppdrag är att:
Säkerställa en kundleverans som är i enlighet med ingångna avtal och SLA
Ansvara för huvudprocessen Leverera - från kundavtal till betald leverans
Vara proaktiva i produkt-, kund- och processutveckling i nära samarbete med Sales, Product och IT
Säkerställa att leverans och utveckling sker i enlighet med marknadens krav på operationell effektivitet, kvalitet och service
Ansökan
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 17-04-23.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53