OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en support tekniker med gedigen teknisk kompetens för anställning till en av våra kunder.
Det är en second line support roll med nära arbete till resterande avdelningar av företaget.
Vad är ditt ansvar?
- Identifiera och lösa vanliga problem
- Rekommendera ändringar till processer som tar oss till nästa nivå
- Samarbeta med andra avdelningar så som Customer Success, Product Owner och utvecklingsteamen
- Driva och dokumentera tekniska ärenden, samt vidta korrekta åtgärder
- Bidra med en hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande av våra kunder
- Hålla dig uppdaterad på produkt nyheter, och vara nyfiken på bransch förändringar
Vilka kvalifikationer bör du ha?
- Proaktiv problemlösare
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av SaaS platform
- Erfarenhet av ärendehantering så som Jira
- Du är passionerad av att lära dig nya saker och att dela din kunskap med andra
- Ha bra energi och en Inspirerande personlighet
Vad erbjuder vi?
- En viktig roll i en helägd svensk SaaS Scale-up
- Globalt banbrytande produkter
- Konkurrenskraftig lön
- Möjligheten att påverka en extremt spännande tillväxtresa
- Världens bästa team!
Kompetenser
- MySQL
- REST-API
- Erfarenhet av att läsa loggfiler
- HTML