Supportadministratör till Informationsteknik

Supportadministratör till Informationsteknik

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förläggning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Informationsteknik.

Om företaget:

Informationsteknik AB startades 1989 i Sverige och är nu efter drygt 30 år i branschen en rikstäckande teknikleverantör. Företaget finns på flera olika städer runt om i landet, Göteborg, Malmö, Stockholm, Umeå och Sandviken. Idag arbetar det totalt 120 medarbetare fördelade på de fem lokala kontoren. Detta ger Informationsteknik kapacitet att serva kunders behov över hela landet genom att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud, ljus och bild med den senaste tekniken.

Företagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet, ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supportadministratör på Informationsteknik kommer du vara en central del av supportteamet och kunders huvudsakliga kontaktpunkt. Teamet du kommer ingå i ansvarar för att ta hand om de dagliga supportärendena som kommer in där din roll är att ta emot och hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail. Arbetsuppgifterna omfattar order samt ärendehantering i företagets digitala system, löpande kontakt med kunder samt skriva, slutföra och planera årsservice. Du kommer vidare att avlasta supportteknikerna i ditt team med administrativa uppgifter, se till att kunderna betalar och samarbeta med företagets övriga avdelningar. Övergripande arbetsuppgifter:

• Ansvara för de dagliga supportärendena genom att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail
• Sköta supportavdelningens administrativa arbetsuppgifter
• Sköta planering, bokningar och se till att kunder betalar
• Samarbeta med teknikerna i teamet samt övriga avdelningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieexamen
• Arbetserfarenhet av en liknande roll
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• God datavana och erfarenhet av Office-paketet
• Meriterande med goda kunskaper i danska i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen som supportadministratör tror vi att du trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Samtidigt är du mån om att detaljer ska bli rätt och du arbetar noggrant för att leverera bästa möjliga resultat på en arbetsplats som präglas av högt tempo. Du har förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Vidare trivs du i en kommunikativ roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även levererar god service till dina kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Västberga
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 17 oktober 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024