OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment är ett rekryteringsföretag med fokus på den Europeiska arbetsmarknaden.Vår kund är ett stort multinationellt företag som sköter support och kundtjänst åt ett antal stora klienter. Om du vill jobba för ett företag som erbjuder förstklassig utbildning och spännande projekt kan detta vara jobbet för dig.Vi söker nu personer som är intresserade av att flytta till Belfast och påbörja eller fortsätta en karriär inom support och kundtjänst. Företaget erbjuder en stimulerande och bra arbetsmiljö i den vibrerande staden Belfast, med lokaler som är centralt placerade med närhet till alla kommunikationer. För att ge anställda möjlighet att lyckas inleds anställningen med en omfattande internutbildning.Arbetet innebär att du har individuella mål och du kommunicerar med kunder via mail, chat och telefon med den övergripande målsättningen att alltid erbjuda en förstklassig service. Vi tror att du har minst 6 månaders erfarenhet av att jobba inom kundtjänst/support eller försäljning.Du är duktig på at kommunicera och du behärskar norska flytande i tal och skrift.Det är en fördel, men inte ett krav, att du är tekniskt intresserad och har goda tangentbordskunskaper.Skicka in din CV till oss omedelbart om du är intresserad av att påbörja din internationella karriär.Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonsens sista publiceringsdag.Intervju med företaget sker i första hand via telefon och vid en eventuell anställning hjälper företaget till med flytt, bankkonton, skatteinformation etcetera. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Du kan även ansöka via vår hemsida: http://www.swedishrecruitment.com