Supportansvarig

Arbetsbeskrivning

Om oss

EC Time erbjuder moderna, användarvänliga och branschanpassade systemlösningar till företag inom många olika branscher. Vi erbjuder service genom hela systeminförandet, från implementering till färdigt resultat.

Arbetsuppgifter

Arbetet innebär att via telefon, email och remote-verktyg ge support till våra kunder som finns inom flera olika branscher. Du arbetar med produkter inom områdena lön och ekonomi. Rollen kommer även att innebära att du i vissa fall agerar "super-user". På sikt finns det möjlighet att utvecklas till andra roller inom bolaget.

Erfarenhet/kompetens

Vi söker dig som är intresserad av kundtjänst, support och service. Det är viktigt att du är positiv, engagerad och har ett stort personligt driv. Du är självständig, ordningsam och trivs med att ge god service till användarna.

För att passa i rollen tror vi att du har:

- Goda lönekunskaper, samt förståelse för ekonomi
- Något eller några års erfarenhet av arbete i helpdesk eller
liknande
- Behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift
- Kunskap om Flex Tidredovisning eller Quinyx tid- och
schemaläggningssystem är meriterande.

Omfattning:
Arbetstid är heltid och tillträde sker enligt överenskommelse.

Placering: Gävle

Välkommen med din ansökan! Sänd din ansökan och ett personligt brev till ansokan@ectime.se.
Vi tillämpar löpande urval, så skicka din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 augusti 2015.

Frågor besvaras av:
Eva Brolin, eva.brolin@ectime.se, 0736-422080

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ec Time AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 30 juli 2015

Besöksadress

Nygatan 40 BV
Gävle

Postadress

Nygatan 40 BV
Gävle, 80311

Liknande jobb


People & Culture specialist - Löneadministratör

People & Culture specialist - Löneadministratör

13 februari 2025

HR-administratör

HR-administratör

12 februari 2025

Erfaren lönekonsult

Erfaren lönekonsult

12 februari 2025

12 februari 2025