OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IVC Evidensia är den ledande aktören inom djursjukvård i Europa. Vi befinner oss i en snabb tillväxtresa för att skapa den bästa kundupplevelsen för såväl husdjursägare som husdjur. Nu investerar vi mer än någonsin i att skapa fantastiska och enkla digitala tjänster till våra kunder där användarvänlighet och upplevelse är a och o. Är du en person som drivs av att göra skillnad?
I rollen som Teknisk Support kommer du ha ansvaret för att vi har kvalité i våra supportfunktioner. I rollen kommer du att arbeta med de tio länder där Evidensia har sin verksamhet.
Om rollen
IVC Evidensias centrala supportfunktion är just nu under uppbyggnad och detta är en unik möjlighet för dig att vara med från start!
Supportteamet kommer att ha first, second och third line support. First line support sköter kontakten med våra marknader som rapporterar in problem och frågor kring de produkter vi utvecklar centralt. Second line består av våra produktägare och third line är våra utvecklare.
Vi söker nu en person som har rollen som teknisk first line support dagtid. Rollen kommer vara baserad på vårt supportkontor i Stockholm och rapporterar direkt till ansvarig för support. Supportteamet kommer jobba nära varandra i arbetet med felsökning vid driftincidenter.
Vad kommer du att göra?
I rollen kommer du ha möjlighet att vara med i satsningen att skapa bästa möjliga kundupplevelse för våra djurägare ute i marknaderna. Genom att vara med från start är du med och sätter ramar och grund för vår nya supportfunktion.
Övergripande Ansvarsområden
- Bemanna supportmejl, kundportal och telefon för användarfrågor, rapporter om buggar och problem.
- Teknisk felsökning av buggar och problem i systemet.
- Hantera supportärenden i vårt ärendehanteringssystem.
- Hantera uppdateringar av driftstatus till användarna.
- Ha en nära kontakt med supportteamet och andra nyckelpersoner för att hålla sig så uppdaterad som möjligt.
- Vara uppdaterad på funktioner och processer i våra system och lösningar.
- Vid behov utbilda nya användare i supportflödet.
- Vara behjälplig till supportchefen med diverse administrativa uppgifter.
Om dig
Du är mycket serviceinriktad och har ett tekniskt intresse. Du sätter alltid kunden först och säkerställer att kvalitet genomsyrar ditt arbete. Du är nitisk med deadlines, du har lätt att lära dig, du följer upp och tar ett helhetsansvar i allt du tar dig an. Det är viktigt att du kan kommunicera flytande på både svenska och engelska, i tal och i skrift.
Minst 1 års erfarenhet från IT Servicedesk eller liknande roll.
Mer om IVC Evidensia
Evidensia startade 2012 när fem av Sveriges största djursjukhus slogs samman och från och med 2014 är Evidensia del av IVC Evidensia-koncernen; Europas ledande veterinärvårdskedja. Med 63 djursjukhus i Sverige och mer än 1300 kliniker och 19 000 anställda i 10 europeiska länder vill vi nu förbättra sättet vi bedriver djursjukvård. Vi är en snabbväxande organisation med en stark entreprenörsinriktning som drivs av framstegen inom veterinärmedicin och morgondagens djurvård. Vi prioriterar att på ett intelligent sätt digitalisera patientresan från början till slut med det gemensamma målet att erbjuda utmärkt djurhälsovård över hela Europa. Vår organisation är värderingsstyrd med en vänlig kultur och ett starkt "varför", där vi vill göra skillnad genom digitalisering.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt eftersom rekryteringsprocessen sker löpande. Om du har några frågor om företaget eller positionen, tveka inte att kontakta Lovisa Cappelen på lovisa.cappelen@evidensia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anneli Jansson
Erik Armerén
Simon Disheden
Heléne Kristensson
079 074 67 89
Pia Madsen
073-0703387
Mats Wänlund
Liza Engqvist
070-782 55 69