OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår idé är något som är självklart i så gott som alla andra branscher, men som av någon anledning är kontroversiellt i vår: Att kunden ska få bestämma. Över sin vardag. Över sitt boende. Över sin omsorg.
Vi mäter allt vi gör och har sett att en möjlighet för kunden att bestämma över sin vardag leder till en högre kundnöjdhet, som i sin tur leder till stolta och motiverade medarbetare.
Vi på Frösunda Omsorg vill förändra, om inte världen, så åtminstone vår bransch. Det är en spännande resa som vi redan påbörjat, men utan dig tror vi inte att vi kan slutföra den. Vill du vara med?
Är du dessutom en ledare med ett brinnande intresse och förståelse för IT? Vill du vara i spetsen för ett antal duktiga supporttekniker och den som påverkar framtiden i ett ledande tillväxtföretag inom omsorg? Läs i så fall vidare.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Samtidigt som du är chef för supportgruppen kommer du också att jobba operativt. Ditt uppdrag innebär att utforma och organisera supportteamet i deras dagliga arbete. Ditt jobb som chef kommer bland annat bestå av coachning och kunskapsutveckling av ditt team, ärendehantering, leverantörsstyrning samt strukturering av processer och rutiner.
Du kommer även ansvara för förvaltningsobjekten Incident, ärendehanteringssystemet, Telefoni och arbetsplats. I din operativa roll kommer att du att jobba sida vid sida med dem och ta dig an alla supportfrågor som verksamheten har.
Formella kvalifikationer
Vi söker någon som känner sig fullfjädrad i rollen som ledare och har en stor erfarenhet av applikationssupport samt incident- och problem management.
Det är ett krav att du har jobbat med installation av Windows klient och SCCM, samt en fördel om du har erfarenhet av server och databasinstallationer. Vidare är det meriterande om du har jobbat med Software Asset Management samt har jobbat i olika Service Desk applikationer och är certifierad inom ITIL Service Delivery. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet och flytande svenska i tal och skrift är krav.
Egenskaper
Om du trivs med att vara med i ett dynamiskt företag inom omsorg är detta rätt platts för dig. Du kommer att vara en del av en öppen miljö där egna initiativ och förändringar uppmuntras och välkomnas. En viktig egenskap för tjänsten är att vara serviceinriktad eftersom du kommer vara med och utforma våra tjänster.
Frösunda erbjuder dig
Ett omväxlande arbete där denna roll har hög prioritet. Du kommer att rapportera till företagets CIO, tjänsten är tillsvidare med start omgående med arbetsplats på företagets huvudkontor i Solna.
Kontaktpersoner
Tobias Knutsson, HR Specialist, telefon 010 - 130 30 44, Tobias.Knutsson@frosunda.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Jessika Creutz
010-2507682
Henrik Lindéh
010 – 2507711
Susanne Palmquist
0770-933 196
Annida Alouani
0102507709
Ulrika Wiklander
0770-933247
Anna Glenvik
010-2507619
Helena Andersson
0770-933218
Jannike Brandt
0770933208
Jennica Multén
jennica.multen@frosunda.se
Jenny Lundgren
010-2507652