OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starta din karriär på ett stort företag i Malmö och var med på resan med oss.
Som supporttekniker eller servicedesktekniker arbetar du dagligen med användarstöd och support inom IT. Arbetsuppgifterna är varierande men den gemensamma nämnaren är att du ger service inom IT och hjälper användaren med problemlösning och teknisk support.
Det vanligaste är att användarna tar kontakt via telefon när de behöver hjälp eller skickar in ärendet via ett ärendehanteringssystem, men även mail och chattar är vanliga kontaktvägar. Du kommer att vara del av ett team men de flesta arbetsuppgifterna sker självständigt.
Vi söker dig som:
- Är intresserad av IT
- Drivs av att ge bra service
- Gillar problemlösning
- Gillar att arbeta i ett högt tempo med stort ansvar
Förhoppningsvis låter detta som dig, men det kan också vara någon som du känner. Känns annonsen träffande? ANSÖK NU!