OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supporttekniker till Nötkärnan Vård och Omsorg
Här får du möjlighet att både växa och bredda dina kunskaper. Rollen är varierad, du kommer bland annat arbeta med supportärenden, installera nya datorer och hantera upplägg av konton.
Om Oss
Nötkärnan-gruppen består av åtta välrenommerade vårdcentraler, fem rehab enheter, en gynekologimottagning och en mödravårdsenhet. Tillsammans omsätter vi ca 400 miljoner kronor, har drygt 320 anställda samt över 80 000 listade patienter. På huvudkontoret arbetar idag 8 personer varav 3 hanterar all IT. Läs mer om oss på våra hemsidor.
Om tjänsten
Som supporttekniker hos oss kommer du att jobba i första linjen mot våra användare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bli:
Telefon- och mailsupport
Fjärrstyrning av användares datorer för support av PC, nätverk och applikationer
Dokumentation och uppföljning av ärenden
Hantera uppläggning av nya användare
Installation och felsökning på Windows klienter
Installation och support av Microsoftbaserad mjukvara
Förbereda och installera nya datorer/laptops till våra användare
Övrig IT-support
Vi ser gärna att du just har avslutat en gymnasial utbildning inom IT eller Teknik, du har ett brinnande intresse av IT med någon erfarenhet av ovan arbetsuppgifter och vill påbörja din karriär inom IT. Vi ser gärna att du är systematisk, duktig på att kommunicera samt har ett analytiskt och logiskt tänkande. Du behärskar svenska i tal och skrift och har lätt för att samarbeta med andra. Körkort krävs.
Ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering centralt på Kungsgatan i Göteborg. Du är efterlängtad, så mejla din ansökan senast 10 december till jobb@notkarnan.se. Vid frågor är du välkommen att kontakta Birgir Björnsson, IT-chef, birgir.bjornsson@notkarnan.se.
Ansökningar behandlas fortlöpande.