OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vill du vara med och fortsätta utveckla Sveriges bästa kundservice?
Vi söker nu dig som vill vara med på vår resa. Under hösten 2021 har vi på JYSK startat upp vår nya kundservice i Arlöv med ett enda mål: Att bli Sveriges bästa kundservice!
För oss är det viktigt att vi har roligt på jobbet tillsammans och vi tror på att en nöjd medarbetare ger en nöjd kund. Vi arbetar främst med telefonen som hjälpmedel men även med chatt och email. Du har daglig kontakt med våra kunder men även ett nära samarbete med våra butiker. Du kommer att vara en JYSK-ambassadör genom att alltid sätta kunden först och genom att alltid vilja ta JYSK mot framgång!
Vi sitter i nyrenoverade lokaler på vårt huvudkontor i Arlöv endast 6 minuter med pågatåget från Malmö Central. Här bjuds det på frukost varje vardag och dessutom får du både friskvårdsbidrag och fina rabatter på JYSK, Ilva , Bolia och Seng.
Du är engagerad och…
lösningsorienterad och strävar efter att överträffa kundens förväntan
är en stark kommunikatör i tal och skrift, både på svenska och engelska, då vi arbetar med telefon, email, chatt och sociala medier
arbetar obehindrat i flera olika system samtidigt
du drivs av att ta eget ansvar och du styr ditt arbete effektivt på ett proaktivt och systematiskt vis
älskar att sälja samtidigt som du ger Sveriges bästa kundservice
har i bästa fall erfarenhet från Kundservice, alternativt restaurang, butik och telefonförsäljning
Du ges möjligheter och…
får arbeta i ett öppet klimat där vi tillsammans arbetar lösningsfokuserat och strävar mot att överträffa våra kunders förväntningar
är en del av ett målfokuserat team med ett högt tempo och varierande uppgifter
jobbar på en utvecklande arbetsplats med tät coaching
kan göra karriär både inom avdelningen och organisationen
en stark och framstående företagskultur där vi tävlar och firar de bästa prestationerna på alla nivåer
Nyfiken?
Vi söker dig som vill jobba 100% och tjänsten är en tillsvidareanställning med individuell och marknadsmässig lön.
Våra arbetstider varierar mellan 08.30 och 18.05 på vardagar. Du arbetar även var tredje/varannan helg mellan 09.15/10.15 och 16.15. Startdatum för tjänsten är 13 februari och du behöver därför vara tillgänglig för start detta datum.
Låter det här som ditt nästa steg? Skicka i så fall i väg din ansökan redan idag!
För mer information är du välkommen att kontakta: Customer Service Manager Filip Stertman på fster@jysk.com
JYSK har expanderat från en butik i Danmark 1979 till mer än 3000 butiker över hela världen. För att säkra framtida tillväxt, behöver vi de bästa medarbetarna. Ta tillvara på detta tillfälle att bli en del av JYSK. If you bring dedication, you will meet possibilities.
Ytterligare information
Sista ansökningsdag är den 31 december.