OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supporthandläggare till myndighet
Trivs du på en arbetsplats med drivna och serviceinriktade kolleger? Har du också erfarenhet inom administration och/eller kundtjänst? Randstad söker nu en supporthandläggare till en välkänd myndighet i centrala Stockholm. Här får du möjlighet att utföra ett betydelsefullt och viktigt arbete för myndigheten. Låter det här som det perfekta tillfället att infria nyårslöftet om att byta jobb? Då hoppas vi på din ansökan – redan idag!
Omfattning: Heltid 8-17, för start enligt överenskommelse och med uppdrag till december 2018.
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du arbeta vid välkänd myndighet i trevliga lokaler på en central adress i Stockholm. I rollen som supporthandläggare är ditt arbete förlagt på den studieadministrativa enheten där 20-talet medarbetare arbetar. Här sitter du tillsammans med 6 andra personer med arbetsuppgifter som rör systemförvaltning.
Exempel på din arbetsuppgifter;
• Besvara på frågor via e-post gällande studieadministrativa processer och ärenden.
• Svara för information och service rörande Ladok (exempelvis användarfrågor).
• Handlägga ärenden i Ladok.
Kvalifikationer:
Här behöver du;
• Minst 1 års erfarenhet inom administration och/eller kundtjänst och akademisk utbildning (ej krav på inriktning)
• Erfarenhet av support via mail och telefon liksom goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
• Mycket god systemvana (från fler än ett system).
• Goda kunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i rollen som supporthandläggare är du analytisk och har en god förmåga att prioritera bland parallella arbetsuppgifter med bibehållet lugn. Vidare är du en duktig kommunikatör såväl internt som externt. Är du dessutom serviceinriktad och drivs av att supporta andra? Då kommer du vara ett välkommet tillskott på din nya arbetsplats.
Vi ser det som plus om du har erfarenhet från en liknande roll inom högskolesektorn (ej krav).
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-02-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström