Support/Helpdesk till Input interiör i Linköping

Support/Helpdesk till Input interiör i Linköping

Arbetsbeskrivning

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som Support/Helpdesk på Input interiör i Linköping kommer du att arbeta självständigt såväl som i team med våra projektledare och blir en viktig resurs i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Tillsammans med våra projektledare säkerställer du att arbetet från upphandling till leverans genomförs och hanteras inom projektets ramar. Du kommer främst att arbeta med:
Att assistera projektledare vid upphandling, beställning, orderhantering samt leveransbevakning och planering.
Att serva kunder och utföra administrativa uppgifter.
Att kontrollera orderbekräftelser, hantera ärenden och reklamationer
Att bemanna vår telefonväxel.

Vi söker en initiativrik problemlösare som tycker om att serva kunder och kollegor på bästa sätt. Att du har lätt för att samarbeta är en förutsättning för att du ska trivas i en varierande roll med daglig kontakt med både kollegor och leverantörer. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och affärsmässig.
Strukturerad och ansvarsfull.
Är bra på att hantera flera projekt samtidigt.
Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Alltid ser till att slutföra projekt.
Gillar att prata med kunder och leverantörer.

Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror samt har vana i Officepaketet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst, med erfarenhet av olika affärs- och mailsystem.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 31 januari. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Julia Johansson på +46 73 302 54 80 alt julia.johansson@inputinterior.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karolina Gradvall

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Input interiör 0580
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 21 januari 2022

Besöksadress

Gottorpsgatan 57
None

Postadress

58273
0580, 58273

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024