Supportingenjör/Tekniker

Arbetsbeskrivning

Supportingenjör/tekniker
till Projektstyrning i Stockholm

Tjänsten innebär självständigt arbete både inne på kontoret och ute hos kund.Du kommer att arbeta mot olika kunder med varierande frågeställningar vilket förutsätter god samarbetsförmåga, hög servicenivå, lyhördhet och flexibilitet.Då arbetet till stor del sker ute hos kund innebär det en hel del resor i arbetet.Din röst är vår närmaste kontakt med kunderna.
Du kommer att arbeta som internt stöd för våra applikationer, teknisk applikationssupport mot våra kunder, kontakter direkt med leverantören Primaveras tekniska support m.m.

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med support och anpassningar av applikationer.Du kommer också att arbeta som lärare vid utbildningar och med presentation och demonstrering av produkterna inom Primavera.

Kvalifikationer

Du jobbar troligtvis idag med kundsupport eller applikationsutveckling och känner att du vill gå vidare.
Du bör ha grundläggande IT kunskap och förståelse från olika typer av industrier och projekthantering.Vidare vill vi att Du har en grundläggande förståelse för databashantering/ informationshantering och ett brinnande IT-intresse.Du bör även ha mycket goda kunskaper i engelska och en hög servicekänsla.
Du bör ha lätt för att kommunicera, vara noggrann, ta hänsyn till detaljer, ha god analysförmåga och en hög stresstålighet.Vi kommer även att väga in din personlighet

Sista dag för ansökan är den 17 november 2006.

Vi ser gärna att Du skickar ansökan via e-post med ärendemening "Support" till:

Kontaktpersoner
Anders Lidqvist,
Lars Erik Bjuhr,

AEC AB
Personal
Box 12076
402 41 GÖTEBORG

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AEC AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 oktober 2006
  • Ansök senast: 17 november 2006

Postadress

Vikingsgatan 3
Göteborg, 41104

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010