OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
"Supportkonstnär" till FORA
Den egentliga titeln på tjänsten är handläggare eller kundmottagare, men det låter aningen missvisande. Det borde heta Kundrelationsproblemlösarinformatörsadministratör.
Som "supportkonstnär" tjänstgör du vid fronten, i ett kundcenter. Precis lika mycket som du är ett ansikte utåt så är du specialist, vägledare och livlina. Med telefon och mail träffar du våra kunder utan att faktiskt träffa dem. Försäkrings- och pensionslösningar är för många ett stort berg att klättra och frågorna är många; inte sällan fakturafrågor, lönerapporteringar, premieuppdateringar och generell försäkringsinformation. Du är nyfiken, relationsskapande och positiv och förstår mervärdet av långsiktig kundservice snarare än kortsiktig brandsläckning.
Vi är på väg. Och du ska med.
Fora är på väg in i framtiden och är mitt uppe i ett omfattande digitaliseringsarbete. En moderniseringsresa som märks både på och under ytan, samt bland våra medarbetare. Vi tror benhårt på att kundnöjdhet börjar med medarbetarlycka. Vägen dit går via öppet klimat bland personal och ledning, men även förmåner som hälsovård, friskvårdsbidrag, aktiviteter och sköna samlingsplatser. Normala arbetstider med reglerad övertid gör att du även har tid att leva det liv som finns utanför jobbet.
Och vem är du då?
Vi söker dig som är ung som vill ta första steget i sin karriär på en arbetsplats som är roligare än vad man kanske tror. Du som kommer hit kanske känner att du vill vara del av något långsiktigt och viktigt.
För det är vad det handlar om; att hjälpa den stora massan navigera rätt för att hitta en långsiktig trygg lösning för sin framtida pension. Fora vill skapa trygghet för sina kunder, vilket innebär att du i dina kundkontakter har ett samhällsbildande uppdrag – att lära folk värdet av kollektivavtal. Vi kräver inte omfattande arbetslivserfarenhet, inte heller kunskap om oss, våra produkter eller försäljning. Däremot är det bra om du gillar service och kundrelationer. Vi ser till att du blir utbildad och coachad för att kunna kommunicera och hjälpa våra kunder. Utvecklingsmöjligheten, liksom lönenivån, är god. Vi uppmuntrar vidareutveckling och sätter dina sociala egenskaper högt, liksom din attityd till människor.
Fora ligger väldigt tillgängligt mitt i stan, på Sveavägen 44. Vi sitter ovanpå Urban Deli där det finns både goda luncher och möjligheter till efter-jobbet-samlingar. Vi ses!
Fackliga företrädare:
Isabelle Diegelmann och Stellan Thelin och nås via Fora´s växel 08-787 40 10.
Fora
Fora erbjuder administrativa lösningar för kollektivavtalade försäkringar och avgifter för parter på arbetsmarknaden – enkla och kostnadseffektiva lösningar för uppdragsgivare, företag och anställda. Fora ägs av Svenskt Näringsliv och LO och arbetar helt utan eget vinstintresse med kollektivavtalade försäkringar och andra trygghetslösningar som omfattar ca 4 miljoner anställda. Årligen förmedlar vi drygt 15 miljarder kronor i premier och avgifter från 214 000 företag till ett 40-tal försäkringsbolag, stiftelser och fonder. Dessutom sköter vi pensionsval och information för Avtalspension SAF-LO.
I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark, i Adecco Group. Vi inte tar emot ansökningar via mail, utan du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev. Motivera varför du söker och vad du kommer att bidra med på Fora. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med ansökan. Sista ansökningsdag är 24 mars. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tülay Carlsten 073-684 71 12 eller tulay.carlsten@badenochandclark.se. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg
Rekryteringskonsult Karin Kling
Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström
Josefine Persson
0455-34 10 06