OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en serviceinriktad supportkonsult till vårt Jeeves ERP team! Jeeves är en växande leverantör av affärssystemslösningar och har kontor på flera orter i Sverige. Har du ett brinnande intresse för support och stor vilja att lära dig mer? Då är Jeeves rätt företag för dig.
Arbetsuppgifter
Som Supportkonsult tar du emot inkommande ärenden från våra kunder och konsulter. Du kommer att hantera 1st line ärenden såsom incidenthantering, inkommande förfrågningar, licenser etc. Fokus i rollen är att hantera frågor och problem inom Jeeves ERP där dina främsta arbetsuppgifter består av att identifiera och prioritera olika frågor och problemställningar från kunder samt eskalera inom supportteamet. Förutom ett nära samarbete inom support arbetar du även tillsammans med övriga funktioner på Jeeves.
Erfarenhet
- Du har minst 2 års erfarenhet från en supportroll.
- Du har erfarenhet av support inom affärssystem
- Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning
- Du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Personliga egenskaper
Som person är du en god lyssnare och har en mycket god förmåga att analysera och lösa problem. Du är affärsmässig där du drivs av att leverera god service och med högsta kvalitet. På Jeeves sätter vi värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt både för oss och för våra kunder.
Sök tjänsten redan idag!
Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Max Gabrielsson
0704 80 18 74
Marina Åkerman
Angelica Louropoulos
070-480 18 68
Nathalie Bishop
+46765200127
Ann Fredriksson
08-58709900
Hanna Olin
0709839611