Supportkonsult inom ERP till Visma Enterprise

Arbetsbeskrivning

Information om tjänsten


Ghost Competence söker nu en supportkonsult med kunskaper inom ekonomi och ett brinnande intresse för kundservice. Är du tekniskt intresserad, analytiskt lagd och lösningsfokuserad då kan det här vara tjänsten för dig! Hos Visma erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter samt utrymme för nytänkande, proaktivitet och eget ansvar.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Information om kundföretaget


Visma Enterprise är den ledande leverantören av affärs- och HR-lösningar för offentlig sektor i Sverige och på den privata marknaden är de kända för deras marknadsledande löne- och personalsystem Agda PS. På deras 12 kontor i Sverige arbetar 215 anställda och våra lösningar producerar fler än 1 100 000 lönespecifikationer varje månad.

Dina arbetsuppgifter


Som Support-konsult ingår du i ett team med 7 andra medarbetare och du rapporterar till Service Center Manager. Du kommer att arbeta i en 2nd line support med att hjälpa Vismas publika kunder inom kategorin affärslösningar. Förutom rådgivning och problemlösning kommer du att medverka i testning av nya versioner och ny funktionalitet.

Möjlighet finns, om du har det som önskemål, att utbilda Vismas kunder och utföra kortare konsultuppdrag.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

• Hjälpa kunder inom offentlig sektor med applikationsfrågor rörande redovisning och reskontra
• Skapa lättförståelig information till såväl kollegor internt inom organisationen, som externt till kunder
• Utföra systemtester, återskapa och dokumentera fel


Vi söker dig som


Har relevant utbildning inom ekonomi eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt.

En eller flera av följande kunskaper är meriterande:

• Visma Enterprise ekonomi applikationer RoR, IoF och BoP
• Kunskap och erfarenhet av Microsoft Windows system / Googles system
• Kunskap och erfarenhet av enklare SQL-programmering

Vidare söker vi dig som har ett analytiskt sätt att tänka samt en stor vilja att lösa de frågor och problem som dyker upp. För att lyckas i din roll behöver du brinna för utomordentlig service och vara duktig på att kommunicera då du kommer att samarbeta brett med andra enheter inom Visma samt har direktkontakt med deras kunder.
För att trivas i rollen är det en fördel om du har ett tekniskt intresse samt att du gillar förändring då Visma och även deras kunder förändras hela tiden.


Om oss


En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Fakta
START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ORT: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 8/1 - 17

KONTAKT: Marlene Lundberg

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB Skellefteå
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 december 2016

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


30 december 2024

IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024