Supportkoordinator till Jeeves

Supportkoordinator till Jeeves

Arbetsbeskrivning

Jeeves är en växande leverantör av affärssystemslösningar för små och medelstora företag inom tillverkning, handel och distribution. Vi är ett internationellt bolag med kontor på flera orter i Sverige och har sedan starten 1992 vuxit och har nu ca 175 anställda. På Jeeves vet vi att alla verksamheter är unika och har sina specifika behov. Därför ser vi olikhet som en styrka och förstår vikten av att kunna se saker ur många olika perspektiv. Vi sätter värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt.

Nu söker vi en serviceinriktad supportkonsult till vårt Jeeves ERP Supportteam. Är du en person med ett brinnande intresse för support och en stor vilja att lära dig mer? Då är detta rollen för dig!

Tjänsten kommer vara placerad på något av våra kontor i Stockholm eller Jönköping.

Arbetsuppgifter

Som Supportkoordinaor tar du emot inkommande ärenden från våra kunder och konsulter. Du kommer att hantera 1st line ärenden såsom incidenthantering, inkommande förfrågningar, licenser etc. Fokus i rollen är att hantera frågor och problem inom Jeeves ERP där dina främsta arbetsuppgifter består av att identifiera och prioritera olika frågor och problemställningar från kunder samt eskalera till 2nd line inom supportteamet. Förutom ett nära samarbete inom support arbetar du även tillsammans med övriga funktioner på Jeeves.

Erfarenhet

Du har minst 2 års erfarenhet från en supportroll

Du har erfarenhet av support inom affärssystem

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Jeeves ERP

Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning

Du talar och skriver både svenska och engelska flytande

Personliga egenskaper

Som person är du en god lyssnare och har en mycket god förmåga att analysera och lösa problem. Du är affärsmässig där du drivs av att leverera god service och med högsta kvalitet. På Jeeves sätter vi värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt både för oss och för våra kunder.

Sök tjänsten redan idag!
Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Max Gabrielsson
0704 80 18 74
Marina Åkerman

Angelica Louropoulos
070-480 18 68
Nathalie Bishop
+46765200127
Ann Fredriksson
08-58709900
Hanna Olin
0709839611

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jeeves Information Systems AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 25 juli 2020

Besöksadress

Kungsbron 1/Klarabergsviadukten 70
Stockholm

Postadress

Box 1042
STOCKHOLM, 10138

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024