Supportkoordinator till Transtema

Supportkoordinator till Transtema

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Transtema Network Services (TNS) är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom telekom i Sverige. TNS bygger, underhåller och sköter driften av nätinfrastruktur i hela landet, och arbetar med alla typer av kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och kollektivtrafik. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en eventuell fast anställning hos vår kund. Vårt mål är att matcha rätt person till rätt plats.

Arbetsbeskrivning
I rollen som supportkoordinator arbetar du tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet. Arbetsuppgifterna består främst av att, via inkommande samtal och mail, supporta och ge service till fälttekniker, kunder och slutkunder. Att förmedla information och logga allt i det centrala ärendesystemet sker dagligen. Exempel på ärenden kan vara att boka om tider för installationer, bistå med information kring arbetet och administrativ hjälp. Man deltar i förbättringsarbetet och rapporterar in avvikelser. Som supportkoordinator har du ett stort kontaktnät och ansvarar för att koordinera information till berörda parter.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.

Vi söker dig som
Som person är du social, framåtlutad och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med tekniker och kunder, både över telefon och mail, så ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att kommunicera, ta beslut och ta egna initiativ är något du känner dig bekväm med. För att du ska trivas i rollen som supportkoordinator bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten och/eller kundsupport är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 13 juni 2022

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024