OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB
Gillar du att hjälpa andra? Har du god datorvana och innehar gymnaisekompetens? Då kan rollen som Support/Kundtjänst hos vårt kundföretag vara perfekt för dig - Ansök redan idag då urvalet sker löpande!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som support/kundtjänst arbetar du med att via telefon och mejl hjälpa kunder med enklare frågor kring ett affärsystem. Då frågorna är av enklare teknisk natur handlar denna tjänst i första hand om leverera riktigt bra service och se till att kunden alltid får ett positivt bemötande.
Som Support/Kundtjänst arbetar du med att:
• Ta emot inkommande kundsamtal
• Svara på mejl från kunder
• Hjälpa kunder med enklare tekniska problem
• Dokumentation av supportarbetet
• Skicka vidare ärenden till second line support
• Uppdatera instruktioner på hjälpsite
Om företaget
Vår kund är ett IT-företag som hjälper installations- och serviceföretag med att effektivisera för personalen på fältet med hjälp av mobiltelefonen. De är idag 13 anställda med ambitionen att växa ytterligare under året. För rätt person finns möjlighet att med tiden utvecklas till second line support.
Din profil
Vi tror att du som söker är en servicemänniska ut i fingerspetsarna som motiveras och blir glad av att hjälpa andra. Du har en positiv grundinställning och väljer att se lösningar framför problem. Vidare är du van vid att jobba i högt tempo och vet hur du ska strukturera ditt arbeta för att kunna jobba så effektivt som möjligt.
• Erfarenhet från någon typ av serviceyrke
• Gymnasiekompetens
• God datorvana
• Goda kunskaper i Microsoft Windows
• Flytande svenska och engelska, både i tal och i skrift
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996