OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbete i Metrias support/kundtjänst innebär telefon- och mailservice till externa kunder. Arbetet innebär att ta emot, registrera, vidarebefordra och eventuellt avsluta ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Arbetet kan efter han komma att utökas till handläggning av enklare ärenden.
Önskvärd kompete3ns för Lyftplatsen.
Utbildning på gymnasie, Ky eller högskolenivå. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom IT, meriterande med erfarenhet från helpdesk/IT-support och ärendehanteringssystem. Du har goda kunskaper i Windows operativsystem, Officepaketet samt grundläggande IT-kunskaper.
Erfarenhet av något seriviceyrke eller arbete där du använt telefonen som verktyg ses som ett plus.
Du trivs med att arbeta med andra och du vet vad det innebär att vara serviceinriktad och har service i ryggmärgen. Du drivs av att hjälpa andra och är en problemlösare.
Vi lägger stor vikt vid att du är positiv och har en öppen personlighet, är sj'älvgående och initiativrik. Vi vill ha en medarbetare som har lätt för att samarbeta och sätter ett stort värde i att ge bra service till våra kunder.